Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STMIVANI

12. 07. 2000
4
0
1439
Autor
jester

ma byt.. ostatni Blbustky.. a doufam, ze se nikdo neurazi.. ale kdyz uz si to s nekym rozhazet, tak se vsemi.. jak rikal pan Suchy..)

Chvála stmívání. Miluji stmívání ty chvíle před smrtí dne, co ve zklamání až k pláči donutí Na tvůj hrob nesu ti věneček ze hříchů… ty chvíle před smrtí plynou tak potichu.. Bez pláče, bez vzdychů poslední loučení zbylo nám v kalichu jen nové zrození… V porodu mučení nový den rodí se… co nové jitření přináší ..neví se Pokr a čování : Přináší na míse co Ema nese snad každý nají se máma se třese.. Maso je na míse Ema má mámu, (tohle jsem dopsal když přišel jsem z flámu.).
Bernadeta
12. 09. 2002
Dát tip
Docela šoking, když se člověk naladí na hřbitovy a hříchy a pak přijde maso na míse :-), ale strávila jsem to a dokonce velmi labužnicky***

Falka
29. 08. 2000
Dát tip
Odhazuji zaklínačský meč... válím se smíchy... vZdávám se... O víkendu jsem byla s merlíkem... ptal se, co jsem na tohle říkala... a já neříkala nic, já přehlédla... Omlouvám se, že reaguju tak pozdě, ale je to dobrý.

jester
29. 08. 2000
Dát tip
KAL/ No,, co od TEBE mohu jineho take cekat, ze.. hade..) FAL/ mne se neomlouvej..a diky..

kalinka
27. 07. 2000
Dát tip
klidně se uchlastej!:o))) Jestli budeš hodně produktivní, třeba ti necháme tvůj vlastní břitkej epitaf vydlabat do kamení nad pelíškem tvým posledním...

Merle
12. 07. 2000
Dát tip
tak teď sem si poprskal monitor ;-)))))))))) řekl bych, že je to velmi zdařilé teď jen očekávej, z který strany zaslechneš poslední svist zaklínačkého meče ;-))

Vio
12. 07. 2000
Dát tip
vidím, že se ti po flámu zřetelně zvedla nálada HA HA HA HA teď jsi mně teda dostal ;-))))))))

Jákob
12. 07. 2000
Dát tip
Suprová suprovina .... měl by jsi chodit na flámy hodně často :o) (*)

Neal
12. 07. 2000
Dát tip
děláš řtakovýhle věci často...?

Anonym
12. 07. 2000
Dát tip
"Ema má maso, máma má Danu. My se máme!" :-))) Cyn.

Bosonohá
12. 07. 2000
Dát tip
Prolog jsem nepochopila, na dílku jsem si pochutnala. Skvělý hlavní chod i moučník!!! Asi i tip.

Šílená
12. 07. 2000
Dát tip
ještírku - můžu tě jakkoli upraveného:-)

Doggy_Bag
12. 07. 2000
Dát tip
jestere,jestere, zacinam mit o tebe strach.Jsi zivim dukazem toho, ze alkohol otvira netusena dvirka inspirace a hledacstvi.Ovsem nezridka se chtic otviracstvi tajnych komurek udrzi na uzde a posledni dvere vedou do propasti.A tak ti nevim, mam-li se tesit na to ,ze budes psat takhle skvele a uchlastas se k smrti, nebo se spokojim s tim, ze "jen" zijes a nebudu se tesit na tvou tvorbu.Dost blby vyber...

Doggy_Bag
12. 07. 2000
Dát tip
BTW, jestli ti snad pripada,ze bych chtel s tebou chodit a proto ti pochlebuji, tak si osplouchni ohambi studenou vodou!

jester
12. 07. 2000
Dát tip
MER/Dyk ty vis..) Vio&JAK/ Dik. DB/ No na to pivo te a Dedoucha vytahnu anyway..) BOSO/ zes nepochopila prolog je fajn..)bojim sew ted min..) SICYN/od toho jsme tady.. i raw..))

Arri
12. 07. 2000
Dát tip
:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru