Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křest ohněm

20. 10. 2003
3
0
723
Autor
TheRaven

Každé ráno, když myslím na to, na co bych neměl, mě bolí hlava a hoří tváře.

Každou noc, než upadnu do bezvědomí myslím na Tebe a na vše dobré, co mě potkalo.

Celý den čekám, že se ozveš, a snad už ani nedoufám, jen si nedokážu vypnout telefon, to abych tu byl, kdybys mě potřebovala.

Píšu Ti zprávy, které mažu, dopisy, které neodesílám, držím u ucha sluchátko, které váží 50 kilo.

Někdy nevědomky vytočím Tvoje telefonní číslo, ale nevím o tom, to potom doufám, že si to uvědomím dřív, než začne zvonit…

Občas se mi stane, že když někam jdu, po čase zjistím, že jdu za Tebou.

Chci Tě vidět, ale nevím, jak Ti to říct, nevím, jestli můžu.

Věřím, že jsme měli ve všem pravdu a naše sliby nebyly liché, jenom doufám, že se nebudem bát si o tom včas říct.

Nejhorší na tom je, že to může být dnes, zítra… a my se budem bát, že za to může něco jiného.

Bojím se, že si budem dávat pozor na vyjadřování svých citů a nebudem vědět, co si o nich máme myslet.

Toužím po polibku, po žáru, který mě spálí.

Každý den o Tebe mám strach, a tak se modlím, aby se Ti nic zlého nestalo.


TheRaven
07. 05. 2004
Dát tip
Už je to pryč - už dlouho - jen jsem se bál si to přečíst dřív, kdyby nebylo... ,ale je.

Reistlin
21. 11. 2003
Dát tip
Ze života.... Típ!

TheRaven
21. 10. 2003
Dát tip
Takové až moc ze života ...bohužel z mého... Každý noc a každou ráno! Ne, byl to jen překlep, díky za upozornění...

"kazdy noc"? :o) Je to pekny, zajimavy, ma to neco do sebe, ale neco tomu zase chybi... Mimochodem, preklepl ses v kategorii nebo to vazne pokladas za basen?

Andulka
20. 10. 2003
Dát tip
je to basen v proze o bolesti v touze...:-)...mile

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru