Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JWB

01. 11. 2003
5
0
1357
Autor
Anni

Přicházím na náměstí do centra dění a první, na koho narazím je On.

Jeden pohled z očí do očí.

Čas se zastavil.

Cítím výboje, probíhající mezi jeho a mým tělem.

 

Čas se znovu rozeběhl.

Zdravím Ho, povídáme si, smějeme se.

Výboje už tu nejsou, zato se pozvolna začíná vkrádat něco jiného, stejně nepopsatelného.

Je to jakýsi druh porozumění, kdy někoho prakticky neznáte a přesto máte pocit, že ho do detailu chápete.

 

Atmosféra náměstí začíná tísnit, odcházíme.

Jdeme k řece, plyne tak klidně, konejší naše smysly.

Sedíme na skále a nepřestáváme mluvit. Je to neobvykle uvolněné a příjemné...

 

Najednou umlkáme.

Slova jsou už zbytečná.

Pomalu mě objímá, něžně hladí.

Vůbec se nebráním, to co by mi jindy připadalo nepatřičné je teď tak přirozené...

Jsme sami na celém světě.

Vnímám jen ty sametové oči, horké rty, vůni rozpáleného těla.

Rozplývám se pod jemnými dotyky.

Milujeme se.

 

Fyzická stránka je kdesi v pozadí, vyplňuje mě pocit Jeho blízkosti, ne Jeho těla ale toho, co něktěří z nás nazývají duší.

Snad to nedává příliš smysl, je to ale tak.

Poslední objetí, dotek, polibek.

Netuším, kolik uplynulo času.

Vlastně je mi to úplně jedno.

Ještě se chvěje, nebo to je snad moje srdce, co bije jak splašené?

Opouštíme skálu, řeku, místa, kde je stropem nebe.

 

Stále nemluvíme, ale oba víme, že tohle není typický kraťoučký vztah, tohle je začátek něčeho velkého...

 

“Na Praze 6 byl dopaden muž, který v dopoledních hodinách vyloupil banku v....”

Co se děje?!

Zmatek opadá, začínám si uvědomovat skutečnosti.

Tohle je rádio, rádio, které mě má vzbudit.

 

Ležím v posteli, právě probuzená. Ale to ne! Byl to všechno snad jen sen?

Vždyť stále cítím Jeho přítomnost, někoho, kdo je mi tak blízko, že nemůže být blíž, někoho, kdo rozumí...

 

Ale ano, byl to sen.

Upadám do beznaděje. Co mám dělat? Poprvé se objevil člověk, který mi byl Imzadim a já ho vzápětí ztratila...

 

Ale co je horší, dnes Ho nejspíš potkám. Možná to byl jen malicherný sen poblázněné holky, ale na tom teď nesejde. Ty pocity jsou tak skutečné...

Jak se Mu teď jen mám dívat do očí – pro něj jsem jen cizí dívka, on pro mě něčím, co nejde ani vyjádřit.

On mě nezná, já vím, jak chutnají Jeho polibky, jak intenzivní jsou Jeho dotyky, jak nádherně se umí milovat...

Máme společnou chvilku života, která Mu zůstane navždy utajena, z mého srdce však nevymizí.

 

Ale jak se mám srovnat s tím, že se to nikdy nestalo?!?


Lečo
17. 10. 2004
Dát tip
JWB se to dozvěděl. A teď je to velice šťastný člověk. Jen je mu líto, že to trvalo tak dlouho. Odpusť

Roger_Y
27. 05. 2004
Dát tip
Sny sou mrchy a potvory ale je možné jich dosáhnout. tadle je pěkná ikdyž zase smutná

Simona
15. 03. 2004
Dát tip
Pěkné*t

j_i_r_i_k
07. 02. 2004
Dát tip
Dal Ti ten sen a neví o tom - jak štědrý dokáže být člověk...

Jeheheman
19. 01. 2004
Dát tip
mno...téma "probuzení se ze sna" trošku ohrané, ale za to pronikavé zlepšení stylu* Chudák JWB, nikdy se to nedoví:)

ewka01
08. 12. 2003
Dát tip
kruté***t

Doktor_
12. 11. 2003
Dát tip
Sny jsou jako děti. Někdy jsou velmi sobecké a kruté a ani to tak nemyslí. Rozhodně TIP

Rimmer
05. 11. 2003
Dát tip
Ano. Mně se to líbí. Sny jsou zákeřný. Znám to. Proto tak nenávidím rána... *tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru