Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco začíná... něco končí... něco bolívá... něco mrzí a je toho dost od všeho...

23. 10. 2003
7
0
965
Autor
TheRaven

Království za naději... Císařství za ztrátu paměti...

Vrať  všechno, cos mi nevzala a já Tě políbím tak, jako jsme se líbávali tehdy... však víš.

Rád bych se vrátil do štěstí.

Poznávám, jak je těžké zapomenout, když se bojím, že už si nikdy nevzpomenu.

Přiznávám se ke všemu, co jsem neudělal a je mi to líto

Neprosím za odpuštění a všechno Ti odpouštím... bylo-li co

Já jen nikdy nebudu víc, než jsem a nikdy nebudu chtít méně, než mohu dostat. 

Vždy se budu snažit dát víc, než dát mohu ...ale jen dokud budu schopen doufat, že mám smysl.

Myslím víc na tu, kterou jsi, než na tu, kterou jsi byla-jenom nevím, zda-li je to příliš brzy... nebo moc pozdě.

Už nechci nic zmeškat, tak se bojím žít.

Vím, že není umění mosty pálit, ale stavět.

Vím, nová cesta není vždy správná, správná dobrodružná...

Ne vždy je cíl to hlavní.


Judas69
02. 03. 2004
Dát tip
Tja. Chlape, zajimavy. Nikdy jsem nepremejslel o tom, vzit poezii z tohohle konce. Coz jednoznacne poznas, az se na me mrknes:o) Jinak kdyz si tak uvedomim kdys to psal a tak... Jsem zasvecenej:o). Jdu mrknout na dalsi. Jinak se mi to celkem libi.

... nemám slov ... tip

TheRaven
24. 11. 2003
Dát tip
Chcípni! Promiň, jsem poslední dobou nějakej podrážděnej... Jinak moc děkuju za kritiky... a tak vůbec

Reistlin
21. 11. 2003
Dát tip
Všechno se vrátí zpět zase se začne točit svět hrozný strach, jenž tě ted souží snad i její srdce po tvém touží.... Tip

Milly
29. 10. 2003
Dát tip
To jo!!!!!!!!! :-)))))))))))

TheRaven
27. 10. 2003
Dát tip
Díky... Už je to lepší. Také jsem to drobně poupravil... A náš jazyk má spoustu zajímavých ehm vlastností-jen je včas použít...

Sleepy
23. 10. 2003
Dát tip
Unášen na vlnách vzedmutých nostalgií s posledním letmým pohledem přes rameno posílám poděkování ani v nejmenším ne letmé * Líto je mi jen posledních tři vět..mohly a měly být lepší. ("propásnout"?! Což nemá náš jazyk lepších výrazů?! .o)

Lilie
23. 10. 2003
Dát tip
Myslím, že je to citlivě a výstižně formulováno ... spousta podobných vět mě již napadla, ale tobě se podařilo vystihnout je přesně a dát je dohromady ... Tipipit

vyjadruje to moje terajsie pocity...je to take nezne smutne ...a velmi sa mi to paci...tip

Adam_G
23. 10. 2003
Dát tip
Od minulosti k přítomné naději? tip

Milly
23. 10. 2003
Dát tip
Když nechceš nic propásnout, kašli na strach!!!!! Souhlasím, že důležitá je cesta:vždyť na nich člověk prodlí většinu života. :o) Přijde nové štěstí........

Witch
23. 10. 2003
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru