Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach jo

24. 10. 2003
0
1
596
Autor
ajajajajaj

Narozky - ach ouvej - ajajajajaj - zoufalé pocity v zoufalé době - berte s rezervou...merci beaucoup

   Přesně 10.11. víte, že přesně za rok, Vám bude o rok víc. Co s tim? No tak plánovat a plánovat a plánovat - fuj! No nemohla bych...

   Ale přece. Dlouhé úvahy nad tím, koho vlastně mám a koho nemám ráda, tzn. koho pozvat a koho nepozvat. Pak kam pozvat a kam ne. A vůbec, jestli doslova POZVAT, nebo všechny nechat, ať si to zaplatí sami. Co s tim? Plánovat a plánovat a plánovat - už ne fuj, ale tak času je vždycky dost...

   A pak - dárky x nedárky, oslavy x neoslavy, krásno x ohavno...:-)

   No už se to blíží. Tak tedy plánuji. A na chatu. A deset holek. A žádný klucí. A tehdy odjezd a tehdy příjezd a kdo se nepřizpůsobí, tak odpadává. No nejde to, no...

   Plány dobrý dost, ale když to nevychází, tak to holt nevychází. Ta potřebuje odjet už druhý den zpátky a ta jede s ní, aby ta první nezabloudila, a tahleta vždycky slíbí a nikdy radši ani nejede, a tahleta má blbej den, tak to nechce kazit, tak taky nejede a tamta zas nemá peníze na autobus, ta má o víkendu taneční...atd. - a narozky si můžu slavit sama. Ach jo - ajajajajaj...

   Tak nic slavit nebudu, žádný dárky nechci, s nikym nepotřebuju kamarádit, nikoho nemusim mít ráda - vystačim si se svojí kvasinkovou infekcí...A co s tim? Neplánovat a neplánovat a flámovat...

:-))))   Zoufalé, že...?


1 názor

Yossarian
27. 12. 2003
Dát tip
"ilnjapadkva" - už si nepamatuju přesně jak se to píše, tak radši takhle :o) a cos chtěla na chatě se všema těma holkama dělat?

Inzulinka
06. 12. 2003
Dát tip
Ale no tak milá osumnáctko, nakonec to tak špatně nedopadlo, ne? ;-)

Shammann
24. 10. 2003
Dát tip
Hodně zoufalý, poslední výkřik? První výkřik? Mezihra?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru