Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O SMRTI

25. 10. 2003
7
0
1011

Kdyz zemre nekdo nami milovany, umira spolu s nim nase duse i srdce....


Morasten
19. 11. 2003
Dát tip
Pozorovatel: Jedinej máš pravdu....přiznávám:-)

pozorovatel
14. 11. 2003
Dát tip
Když zemře někdo námi milovaný, zůstává tu i nadále v naší duši i srdci....

Lunka
08. 11. 2003
Dát tip
...kus srdce a duše se oderve, ale kus ještě musí zůstat, aby dorostl... *T

Morasten
01. 11. 2003
Dát tip
Citát je pěknej,ale nepřesnej, můj názor je,že na tip to neni,ale to je taky věc názoru. Ostatně si nemyslím, že s milovaným umírá srdce a duše - ty jsou pouze raněny a časem sílí(což může být příčina úplnýho zatvrduntí) a tak to může vypadat jako ta "smrt duše a srdce".Ale srdce a duši budeme mít pořád až na to,že v nich zbudou jen hrozné,bolestné jizvy ......atd.,atd.,Tahle řeč by mohla jít do nekonečna....

815_0
01. 11. 2003
Dát tip
Souhlasím :-)

Adam_G
30. 10. 2003
Dát tip
Doktor+Watukina souhlasím s vámi. Ikdyž si myslím, že duše zemřít nemůže. A bolest s přáním srdce se s kořením času přemění v jiný sen. Dílko pěkné.

815_0
29. 10. 2003
Dát tip
"Nami milovaný" je velice relativní pojem - za "milovaného" může někdo považovat rodiče, psa, sourozence, přátele, koně, propisku, mobil, přírodu,... Nevím nevím - je to hodně nekonkrétní - když se nad tím tak zamyslím, znamenalo by to, že nemám srdce, ani duši... Na druhou stranu - podobná "ztráta" už potkala určitě každýho, takže - dá se to chápat i jako že na tomhle světě jsou už (skoro) všichni bez srdce a bez duše - v tom případě je to ale skvělý a může to vést k hlubokému zamyšlení (protože by to znamenalo taky to, že ti, co mají duši i srdce jsou vlastně strašný sobci, protože nemilujou a - nebo maj jen štěstí...) - je to hodně zvláštní citátek :-) Když se vrátím k východisku - jestli to má být bráno jako ta jediná bytost, kterou opravdu milujeme, pak by mohlo být "umírá" jen analogií velkého až nekonečného smutku, což také připouštím :-) Tvůj citátek je opravdu působivej - hodně mě zaujal - dávám upřímný TIP ! :-)

Watukina
29. 10. 2003
Dát tip
Umíráme tolikrát, kolikrát ztrácíme své blízké...

Doktor_
27. 10. 2003
Dát tip
Je to přesný. Ale řekl bych, že se to děje, i když někdo nám milovaný odejde

Morasten
27. 10. 2003
Dát tip
Záleží ale natom,kdo milovaný to byl

DRACULA_
26. 10. 2003
Dát tip
....řekl jsi to přesně* a rada na to : NEUMÍREJTE !

StvN
26. 10. 2003
Dát tip
Je špatný, jestli to tak funguje.

Seregil
25. 10. 2003
Dát tip
Velmi pravdivě kruté, ale ze života, kdes to vyhrábl...?

KayTee
25. 10. 2003
Dát tip
ano.....svatá pravda... t+k

Duhovka
25. 10. 2003
Dát tip
Seregil,nikde,je to z me hlavy...........

Duhovka
25. 10. 2003
Dát tip
Teda z jeji.. Nezlob se ma milovana sestricko,opet sem sem vlezla pod Tvou prezdivkou.. Tvoje Duhovka...

No,to vidim,ze sis pujcila muj nick.. SEREGIL-je to skutecne z me hlavy.. KayTee-dikyyy

Andulka
25. 10. 2003
Dát tip
...tak nevim....ja verim, ze kdyz nekdo umre, jeho telo se rozpadne v prach, ale jeho duse, jeho energie pokracuje ve sve ceste v jine forme.....a kdyz je mi nedky smutno, nebo se mi styska po nekom, kdo uz tu neni mezi zivymi...tak nemam problem citit je kolem sebe a povidat si snimi....Takze, sorry, na me tenhle citat nejak nesouhlasi....

studanka
25. 10. 2003
Dát tip
A nebo možná naše duše a naše srdce nenechá milovaného zemřít...

Seregil
25. 10. 2003
Dát tip
CokoladovaHvezdicko: Tak to jo... něco na tom totiž je... znám to moc dobře...

pozorovatel
25. 10. 2003
Dát tip
Souhlas s Andulkou. Ono mi to vůbec nějak nesedí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru