Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spras ?

13. 07. 2000
0
0
687
Autor
Jung_leek

...

Pomysli na fšechny ty sprasy, kolikrát vdech´ si trávy dým.. Pohodíš možná směle vlasy, usměješ se nad slovem mým.. Přemýšlels´ ale někdy nad tím, co že je to vlastně spras ? Včera jsi ho někde potkal - a dneska je tu zas !
andyy
22. 07. 2000
Dát tip
Trááááávy dÝmm hmm - spras se zas, ať máš čas uvědomit si co je spras. ((-:-))

Jung_leek
19. 07. 2000
Dát tip
Mno ten spras, to je v podstate to co se ti deje v hlave prave po poziti nejaky drogy - treba travy nebo chlastu atd...A kolikrat sem to udelal ja ?? Myslim ze asi tak 3857 krat..

Bříza
13. 07. 2000
Dát tip
jo o - to mi přijde vcelku povedený :c). Osobně mne napadá, čemuže bych přiřkl terín spras. Jak bys ho definoval Ty ?

Dědouch
13. 07. 2000
Dát tip
spras je nejspíše děj již ukončený jehož obsahem je proces vedoucí ke z(s)prasení čehosi autorem díla.Jelikož každý občas něco sprasíme,dílo stává se lehce pochopitelným,dokonce pitomě jednoduchým...dalo by se říct až jednoduše pitomým....atd:-)))Též by stálo za objasnění kolikrát sám autor již vdechl Trávy dým......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru