Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naj ... človeku na zemi

13. 07. 2000
0
0
1048
Autor
Zázrak

Blahoželanie mojej kamaratke Zuzke

V šere minulosti dozrieval čas... zadumčivo hľadiaci vpred, no jeho ticho prerušil plač skôr hlas a Ty prvýkrát uzrela si svet. Otvoril náruč v zvanom geste a Ty prijala si život rada. Ponechal Ťa samú:,,Kráčaj po vlastnej ceste! Ži ho naplno, pokiaĽ si mladá!" V šere prítomnosti dozrel čas... Prišiel, aby uvidel Ťa v plnej kráse. Práve vo chvíli, keď 16 rokov máš nechal Ti odkaz:,,Pokračuj po svojej trase!" Máš v sebe húževnatosť i silu. Si také bábatko naše malé, čo pripomína nám morskú vílu, ktorá pomáha nám, stojí pri nás stále. A preto prajeme Ti, stretni svoju ozajstnú velikánsku lásku. Otvor svoje srdce, roztvor svoju náruč. OdhoĎ vdiaľ naivnú masku a pritom milovať sa nauč. A ešte prajeme Ti, Veľa zdravia: Keď budeš zdravá, budeš šťastná... Keď budeš šťastná, budeš láskou obdarovaná, vtedy lásky objatie zvie, že láska je krásna, keď bude láska krásna, budeš naozaj milovaná. Si nenahraditeľná a skvelá. Nevymenili by sme Ťa za celý svet a chceme, aby si zvela, že táká ako Ty už niet. V šere budúcnosti bude dozrievať čas...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru