Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rok

13. 07. 2000
0
0
1099
Autor
Zázrak

Krehké perly sĺz tečú mi po líci. Na tvári vznikajú drobné chodníčky. Snáď navždy zostal si v mojom srdci.... Zanecha v ňom hlboké brázdičky. ZAvriem oči a vidím Ťa! NAdýchnem sa a cítim Ťa! Pohnem prstom a hladím Ťa! Nazriem do duše a ľubim Ťa! Listy šumia, jeseň prišla... Svet je náladový a ja viem, že moja láska neodišla, napriek tomu,že to hcem. Sneh mi vrždi pod nohami. Pravá láska nehrdzavie, ale ty si za horami, nech moje srdce vyzdravie. Stromy sú obsypané ružovými kvetmi.. Nezabudla som na tvoju tvár. Ihriská sú zaplnené deťmi. Prišla konečne jar. Slniečko radostne páli. Splnil sa mi veľký sen. Je preč po mojom žiali. Cítim, ako vonia deň. Už je moje srdce voľné. Nešťastná láska ho netrápi. Spomína, aké bolo svojvoľné a dúfalo, že Ťa dolapí.
Anonym
17. 07. 2000
Dát tip
Mas fakt moc krasny basnicky,takovy opravdovy.....diky moc.pripominaji mi muj zivot.Kimmy

Bosonohá
13. 07. 2000
Dát tip
Raději se neohlížet. Alespoň ne často. Gratuluji k uzdravení!! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru