Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vraždící duch

31. 10. 2003
1
0
882
Autor
lucík

  Byl neobyčejně krásný den,ale ve vzduchu vězelo něco divného a zlého.Šla do práce a říkala si,,Že na ni bude šéf jako vysazený.

  Když přišla do práce nikde ani noha zavolala,,Haló,je tu někdo?Nehrajte si na schovávanou!“Vešla do kanceláře,ale našla samé zohavené mrtvoly.

  Zavolala policii,přijeli,ptali se – odpovídala,a pak jí komisař řekl,,Vraťte se domů,tady nikomu nepomůžete.“

  Otevřela byt,pes mrtvý,všude všechno rozbité a rozházené.Zavolala opět na policii.Komisař ji poslal do hotelu.Odjela.

  ,,Dobrý den mohu si pronajmout pokoj?“ptala se.,,Jistě že,pokoj číslo222“odpověděl recepční.Byl to hezký světlý pokoj.Usnula.Něco ji vzbudilo a křičelo na ni ,,Ty vražedkyně nemysli si,že ti to projde“ a pokusil se ji zabít.Ona se zeptala,,Ty jsi duch?“odpověděl,,Ano,uhodla jsi a chci tě zabít!“Krvácela,ale nevěnovala tomu pozornost.Odvezli ji do nemocnice.Přijel za ní komisař,vše mu řekla.

  Ale duch se nedá chytit,proto řádil,řádí a bude řádit a vraždit dál.


Arien
23. 05. 2004
Dát tip
připomíná mi to horory, co jsme si říkaly (my děti) ani ne moc dávno v koupelně mezi ručníky (protože u nás v koupelně není okno, tak aby to bylo strašidelné)

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
to o televizi jsem chtěl napsat já! :)

hele ňufane(lucíku)nedíváš se trošku moc na televizi?:-)

Agáta_212
05. 11. 2003
Dát tip
Dílko přecházím rozpačitým mlčením, ale jen díky autorčině nízkému věku... PS: Předpokládám (doufám), že to má být parodie, ale i tak je to strašně nepropracovaný.

Somalec
31. 10. 2003
Dát tip
co to k sakru je ?

Diana
31. 10. 2003
Dát tip
To je teda něco!

Ditka
31. 10. 2003
Dát tip
zajímavý..ale Luci..nepřemýšlej tak...

Yossarian
31. 10. 2003
Dát tip
taky netušim

tajemno
31. 10. 2003
Dát tip
Nevím co k tomu říci............

Pivicko
31. 10. 2003
Dát tip
Hmmm... Že by béčkový horor?

anonym151
31. 10. 2003
Dát tip
No děvče zamysly se nad životem.Je ti teprve 13......Měla bys ve svém věku psát asi na jiné téma.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru