Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Narození

14. 07. 2000
3
0
1069
Autor
Alchymista

Mámá mě chtěla, ... myslím určitě ... a určitě jsem já chtěl ji. Taky si vybírej v tu chvíli početí. Né že by mě nikdo neposlouchal, poslouchali až moc. Občas jsem měl chuť je nakopnout. Jenže znáš to, přece jim nesplním každý přání. Čím byl život pomalejší, tím míň mám ne něj vzpomínek. To až teď , když nestačím jeho klusu, pamatuju si každou blbost. Tehdy to byl ráj, hlavně ty salta - ty mě brali. Lepší než cesta kolem země ta cesta kolem vlastní hlavy. Máma mě chtěla, to vím určitě, jenže taky houby věděla do čeho jde. A co jsem vůbec věděl já? ani mi neřekli „jaká tam bude teplota?" a nepřibalej kabát. Nemusím sprchu od tý doby, radši si lehám do vany. Řeknu Vám, tyhle šoky mi stačí jednou za život. Jenže mi pořád někdo tvrdí, že když jsem začal, musím to dokončit; uzavřít kruh ... ? Do háje, moje pamět slábne, a tak mám v noci občas strach, že místo v kruhu kráčím po spirále a místo v ráji skončím v pustinách. Máma mě chtěla, to vím určitě a mámu vlastně taky někdo chtěl. To jenom já se bojím skončit v zástavárně, kdyby si to vrchní se mnou rozmyslel.
White
03. 12. 2000
Dát tip
dobré...víc už bylo řečeno

alina
22. 07. 2000
Dát tip
Tahle básnička mi dneska vyloženě zdvihla náladu

Naja
20. 07. 2000
Dát tip
Mama me chtela, ale nejspis nevedela do ceho de ... Tohle me oslovilo nejvic. Vime vsak na pokraji cesty (a to jakekoliv) do ceho to vlastne jdeme ???

Tynic
17. 07. 2000
Dát tip
- za prvé: píše se za prvé a ne za prvý...;o)

Merle
17. 07. 2000
Dát tip
kupodivu nesouhlasím s Tynicem, ikdyž dlouhý, mě to zaujalo natolik, že délka nebyla překážkou. Dokonce mi to přišlo lepší a lepší... Protože jeden tip mi přijde málo přidávám další.

Tynic
14. 07. 2000
Dát tip
Ne že by v básni nebyli zajímavé věci...ale : je příliš dlouhá a to kvalitní se v ní jednuduše utopí...je to spíš výlev než-li báseň... Snad lze pochválit závěr...víc toho asi nebude.

Dédété
14. 07. 2000
Dát tip
Tynic -za prvý: píše se nežli a ne než-li -za druhý: to von si alchymista jenom tak připravoval suroviny na opravdovou Báseň, že jo?

Vandalka
14. 07. 2000
Dát tip
Ach ano, přesný zásah.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru