Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je anděl?

03. 11. 2003
1
1
1047
Autor
Tiami

O jedný vzpomínce, která se stala naplněním, touhou, ale především žalem… ( Že by další klišé? Pak to znamená ale něco mnohem víc :)

Kdo je Anděl?

Přišel. Uchvátil tě. Zatím ani nepromluvil. Očaroval tě. Promluvil. Zlomil tě. Usmál se, chytil tě za ruku.Opil vás a pohladil tvoje tělo. Roztřásl jsi se, propadl a odevzdal jsi se mu.

Svým tělem jen symbolicky, ale především duší. Pak paprsek. Pálil tě svým žárem. Probouzel tě. Ne, nechtěl jsi. Bál ses otevřít oči. Donutil tě. Tvůj strach se naplnil. Anděl. Už tam nebyl.

Spadl jsi a zchoulel ses do sebe. Přemýšlel, přál sis a vzpomínal. Doufal…

Co? Zaslechl jsi ho! Ten hlas. Jen jedno slůvko. Tvý oči. Rozzářily se. Jenže…Mráz. V rukou. V hlavě a po těle. V myšlenkách… Co bude dál?

 

Bude? Omyl. Už BYLO… Ty i on to dobře víte!


1 názor

martinez
14. 04. 2007
Dát tip
a zchoulel ses - schoulil teda jen... :o) jo, o andělech taky něco málo vím...

3/5+T ......

Šalvěj
03. 11. 2003
Dát tip
hustýý... Malounko připomíná něco, malounko... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru