Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

snová

14. 07. 2000
0
0
880
Autor
kopčem

úlet...

měsíc svítí, ze tmy hraje polka slyšíš smích a je tu s tebou holka...
kopčem
20. 07. 2000
Dát tip
kdybys nelhal, to je jenom infantilní zasnění, jak to bylo s tebou?

kopčem
20. 07. 2000
Dát tip
kdybys nelhal, to je jenom infantilní zasnění, jak to bylo s tebou?

kahra
19. 07. 2000
Dát tip
Dobrý, zajímavý

Merle
17. 07. 2000
Dát tip
jokoúlet :-))) jakodílko: no nevim...

Dědouch
16. 07. 2000
Dát tip
úplně slyšim tu dechovku a zvuk trhaný blůzy :-)))

kopčem
14. 07. 2000
Dát tip
pardon, sem se upsal, takže znova snová (úlet) měsíc svítí a ze tmy hraje polka slyšíš smích a je tu s tebou holka... je snad jako vysněná, voní jarem, voní tajemstvím tvoje vrůšo stoupá a najednou nevíš co s ním: - s tím panenstvím co se za něj stydíš - panenstvím co na tobě hned vidí - tahle holka snová, voní jarem, voní sexem, vítr vlasy cuchá....seš zamilovanej, co stím? do týhle holky snový, co ti asi poví, kamarádi aš jim naznačíš, že uš s tím nemáš, nemáš kříž? - s tím panenstvím co o něj zrovna běží... - panenstvím, co na písku tu leží... - panenstvím co s tou holkou svonou, novou, sladkou, dravou, hravou celkem v klidu strácíš, na tý párty půlnoční...

medúza
14. 07. 2000
Dát tip
jeje to je jako prijit o panenstvi ve snu, hih clovece, to dnes ani neusnu, hih

medúza
14. 07. 2000
Dát tip
je to jinak zajimave hlavne ty slova,s tou holkou svonou, novou, sladkou, dravou, hravou, co jsou bez hacku a carek, a pritom je ani nepotrebuji, ze

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru