Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět.exe

04. 11. 2003
2
0
947
Autor
_Si6

Další song Nevergreenu

Svět kompovejch mágů

svět jedniček a nul

svět skillů a fragů

svět co se někam hnul.

 

R: My jsme ti

     My jsme ti

Co hru instalovali

My jsme ti

My jsme ti

Co dřív normální bejvali

My jsme ti

My jsme ti

Kompjůtrový mágové

My jsme ti

My jsme ti

Qanta krve tečou čum ty vole.

 

Svět hraje až do noci

ten svět myšovýho klikání

svět sedí na zadnici

svět co všechny omámil

 

Svět touží po slově win

Svět co je plnej hitpontů

Teď světe neruš teď čumim

Na svět co nemá poentu.


kinraelo
10. 01. 2004
Dát tip
jak som sa prehrabaval nazvami, chytila ma koncovka exe a odklikol som to, takze text je uplne pravdivy, ostatne nazvy ju nemali :-)

Elyn
12. 11. 2003
Dát tip
:)

Vojta chichi ty ses hroznej, vychvalovat tady vlastni skupinu... egoisto ;o) A doufam, ze me nekdy pozves na konzert nebo mi pujcis naky vase demicko:)

zvedavec
05. 11. 2003
Dát tip
tip...je to ale aj svet poznania,svet spoznávania sa, svet, kde možno dohodnúť osobné stretnutia, pretože nachádzaš ľudí, čo Ti rozumejú - svet komunikácie, vyhladzovania nezrovnaloistí, ničenia predsudkov a môže sa stať aj svetom ľudskej lásky :-)

vojtěch
05. 11. 2003
Dát tip
Ať žije nevergreen!(zapoměl sem se přihlásit jako vojtěch:)

angelik
04. 11. 2003
Dát tip
děkuju já osobně za kritiku a k tomu tvému dodávám a vyjadřuju následující postoj ( teď to znělo solidně učeně:) - slyšim za tím v pozadí přesně tu kllip klap muziku zkompjůtrovanou a přeskakující podle neznámého vzorce. trhaně se táhnoucí atd. ta slova jsou předpokládám parodií nebo něčím podobným, možná stylizací do určité polohy nebo postoje, Každopádně je to úplně jiné než co jsem tu dosud četla, tak pokračuj, uvidíme:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru