Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někdy potom

17. 07. 2000
3
0
997
Autor
Bosonohá

Bylo nebylo. Černooká s Modrookou. Vesmírná dvojčata. Nerozlučné přítelkyně na život a na smrt. Jednou - v červeném lese - potkala Černooká Rytíře s malířskou paletou, nahýma očima a rukama něžnýma, až se srdce svíralo. Básnil o jejích očích, amor byl toho dne ve formě, opravdu se moc snažil. Černooká se těšila, jak v poslední době smutná sestřička pookřeje, až ji seznámí s rytířem. Ten nejdřív nechápal, pak se podvolil. Tak chodili ve třech. A začalo se jim to líbit. Vodili se za ruce, o půlnoci tančili na Karlově mostě a krmili se sladkými rozinkami. Předávali si je hebkými rty, Rytířova duše umělce jásala, když se dělila Modrooká s Černookou, Černooká s Modrookou. Srdce všech tří byla dokořán. A najednou se Země zatřásla. Nikdo si toho nevšimnul. Jen Černooká. Couvla. Plakali. Černooká sama. Rytíř u Modrooké. V slzách prosil, aby přivedla Černookou zpět. Modrooká se opila. Pozdě večer zazvonila u dveří Černooké. Ta, aby vrátila veselé jiskřičky do chrpových očí, slíbila přivolat Rytíře. Přišel. Dlouho si povídali. Smutek pomalu odplouval, do srdcí se vracel klid. Pak i smích. Dováděli jako děti dlouho do noci. Nakonec Modrooká rozmluvila Rytíři odchod domů, tak srazili dvě postele dohromady a vystřídali se v koupelně. Než Černooká všude pozhasínala, Modrooká s Rytířem podlehli vášni. Dlouho to bolelo.

..."červený oči a černá láska v běhu"... Na srdci půlnoc a v duši tygří zuby a paměť provždy, mý slzy zrezly Dřevotočí průvod v pokoji plném ztuhlých masek bez záře a bez úsměvu Místnost ze skla vhozená do prudké řeky dusím se Myšlenky tančí toporně a umíněně stále dokola umcaca umcaca Musím je co nejrychleji naučit nové kousky ale kde na to vzít kuráž Rozinky došly.
děda Žmoula by řek´ nemám rád masky (kurva, vždyť jsou moje) *t

Prokletí
15. 01. 2001
Dát tip
*Np: Prolog mi přijde trochu nehezky polopatistický, skoro dětský, přitom o věcech velmi nedětských... miluješ tygry? průvod povedený... m.

Brandon
24. 11. 2000
Dát tip
Zkus buráky! Z těch všech očí se mi motá hlava. Nicméně mohu jen smeknout a zvolat BRAVO. TIP holka

Dědouch
30. 07. 2000
Dát tip
život musí bejt pestrej jinak by se člověk furt usmíval jak idiot:)

Anonym
17. 07. 2000
Dát tip
boli to

Merle
17. 07. 2000
Dát tip
takhle smutný příběhy píše jen život... nebudu předstírat, že chápu, a když tak jen trošku...

Siminka
17. 07. 2000
Dát tip
Život je krutý, ale byli jsme odsouzeni ho žít, tak neztrácej naději.

Fany
17. 07. 2000
Dát tip
Ach jo! proč mi tyhle věci pořád něco říkají.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru