Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková jedna noc

17. 07. 2000
1
0
886
Autor
Bosonohá

...

Stooké nebe se šeplavě tře o kočičí hřbety, voní ke karafiátům a máchá flegmatický měsíc v požární nádrži uprostřed horské dědiny. V našem pokoji cinkají karabiny, od stropu visí lana ještě vlhká od mokrých skal, v kamnech praskají poslední polena, myslím na tvé rozzářené oči v červeném lese a Zdenda mne drží za ruku a tiše říká Mám tě rád. A zatím venku po sněhu běhají bělounké vločky a netají - víš, to jen na mých tvářích se rozpouští jejich třpyt ve slanou vodu, kdepak slzy - ty ani neznám, kde by se u mne vzaly. Šeptám ti po hvězdách :"Mám tě ráda. Všecky své divoké tygry kladu ti k nohám, má lásko."... A - němá - usínám...
Prokletí
10. 10. 2002
Dát tip
Satansku: Nu, s ohledem o rok a 9 měsíců zpět: NE ;o)) m.

Snad ti Prokletí nevadí že tam nejsi místo Zdendy *ty?

Prokletí
15. 01. 2001
Dát tip
*Tjn: Bože, proč jsi sem dala to "Zdenda... až ... Mám tě rád."? takový nechtuný prvek z dívčích románků kazí celý, byť tolik krásný zbytek... poslední 2 věty překrásné m.

Dědouch
30. 07. 2000
Dát tip
jo,stává se to a bejvá to těžký, moc těžký...

Anonym
21. 07. 2000
Dát tip
Bosonoze úchvatné. Ta atmosféra ty obraty cááákra ..koch koch...krááása nesmírná.... A němá usínám...blbost musím jít pracovat a krotit kancelářské tygry.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru