Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posledné slová

17. 07. 2000
0
0
1030
Autor
Zázrak

Moj otec bol Čech, moja mamina Slovenka, a predsa sa našli, i keď ich šťastie netrvalo dlho. Bola len otázka času, kedy napíšem najsmutnejšiu báseň svojho života.

Narodila som sa do šialeného sveta. MAla som sedem rokov, bola som ešte dieťa, keď smrť opäť bodovala. Zobrala mi Teba, otca, človeka, ktorého som nadovšetko milovala. Už nikdy Ti nepoviem, že neprestala som Ťa ľúbiť, že mi veľmi chýbaš. Mám pocit, že neprestal si žiť a stále sa niekde skrývaš. Cítim Ťa v sebe, vo svojom vnútri. Viem, že si stále so mnou. Počujem Ťa hovoriť:,,Slzy si utri!" Ja nemôžem, lebo už nikdy sa Ti nepozriem do očí, nikdy nedotknem sa Tvojich dlaní, nikdy nezačujem Tvoj smiech. K oknu prileteli mi čierne havrany, o ktorých písal Allan Edgar POe a krákajú svoje ,,never more". Natiahnem ruku, pootvorím okno malinko a počujem Tvoje posledné slová ,,MAjko a Lucinko". A havrany krákajú znova svoje ,,never more"...
noRRo
19. 07. 2000
Dát tip
tie havrany mi pripomínajú Martinskú Fakultnú. nespočetné krákajúce hejná spievajúce o smrti...

Mahoney
18. 07. 2000
Dát tip
začínam chápat, kde se vzal Tvůj vztah k světu... už dříve jsem na Tobě zahlédl nesmazatelný podpis Smrti...

Tynic
18. 07. 2000
Dát tip

Anonym
17. 07. 2000
Dát tip
Krasny,fakt,pises strasne krasny basnicky,musis byt velmi zajimavy clovek,chtela bych te poznat......kimmy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru