Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nik iný

17. 07. 2000
1
0
1048
Autor
Zázrak

Hnusí sa mi tento svet! Vytvoril si priority len kradnúť a závidieť. Tí, čo závidia, kradnú, aby teraz závidel niekto iný. Ten druhý, nech má nižšie príjmy Prekrikujú sa cez miestnosť. Ja sa musím pochváliť prvý. Sú tak úbohí, že nedajú si prednosť. JAzyky melú v trápnej šarvátke. Ústa vysielajú silené úsmevy. Nie sú spokojní, kým nedôjde ku hádke, kým si hlavy neotrepú o steny. A potom hrdo odchádzajú z bojiska. Zlatý zub v ústach sa im zablíska. Mám toho viac! A kde pôjdem na dovolenku? NA MArs alebo na Mesiac... A kúpil som i nové auto, pozrite sa stojí tamto. Prečo si závidíme? Prečo to nie je happyend ako v rozprávke? Lebo si Ďalej od nosa neidíme... Lebo sme len ľudia, čo zmenili tento svet a teraz blúdia. Hľadajú odpoveď, lebo nevedia, kam ísť. NO vedia, že sú vinní, len oni a nikto iný!
noRRo
19. 07. 2000
Dát tip
veľmi depresívne

Mahoney
18. 07. 2000
Dát tip
mluvíš mi z duše... jako obvykle... (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru