Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...na první pohled?

09. 11. 2003
0
0
436
Autor
maris

...nechápu, proč Amor prostřeluje srdce při zamilování, kdy srdce nebolí. Proč neprostřelí srdce při rozchodu, opuštění, smrti. To by se hodilo víc...

Úterý

Už se stmívalo, hodiny odbíjely hodinu, co uplynula a u kašny něčí silueta.

Rozmluva, rozpaky, víno, porozumění, sympatie...

... a pak mocný Amor vypustil svůj šíp a strefil se přesně mířenou ranou do srdce.

Ale nebyla tam bolest, byl tam cit, byla to probuzená láska.

A pak se osudy nás dvou spletly v jeden a srdce prostřelená Amorovým šípem se tetelila štěstím.

 

... přeji si z celého prostřeleného srdce, aby se náš osud nikdy nerozpletl a nepřestali jsme se nikdy tetelit štěstím M.

 

 


maris
14. 11. 2003
Dát tip
Adam_G: Díky moc :o))) Vree: :o))) No jo, já a pravopis. Já říkal, že ten co vymyslel češtinu musel být pěkně naštvanej na lidi :o)))) Jen ho nech, potřebuju zvednout ze země mé sebebědomí :o)

Adam_G
13. 11. 2003
Dát tip
Přeji taktéž.

Vree
13. 11. 2003
Dát tip
Amor srdce prostřelí,ale protože jsme zamilovaní (myslím to jako obecnou formulaci) žádnou bolest necítíme,či nevnímáme...ta se přihlásí o to krutěji ve chvíli,kdy přijde konec. PS:"nerospletl" můžou napsat jen dva lidé na světě:H*Y*M*A*N K*A*P*L*A*N a Ty :O)))))

Vree
13. 11. 2003
Dát tip
..pořád ho nechval a nepovzbuzuj..pak s ním nebude k vydržení :O)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru