Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seShnilé ryby
12. 11. 2003
18
3
2237
Autor
IFETIV
Shnilé ryby plazily se ponuře
v oblaku dýmu,
co rozmetal jim jejich sny.
Kapky vody na střeše
stékaly pomalu
dolu
níž.
Střípky světa.
Tahle věta.
Všechno dokola se točí.
Co vše musíš udělat?
Abys mohl být
žít
víš?
Není tu nic,
snad ani ten hřích,
už radši běž.
ZMIZNI!
3 názory
bielacarodejka
15. 05. 2011
hele, o mě taky nikdo nestojí a nečmáram přitom na skla, ale tahle je povedená :-)*
hele, o mě taky nikdo nestojí a nečmáram přitom na skla, ale tahle je povedená :-)*
Augustin_Šípek
07. 03. 2004Nikita_Pitralon
23. 02. 2004
..ja ani nevim, co k tomu rict...:-)* Libi se mi, ze se v tom nepytvas, ze to rikas tak syrove jak to je, libi se mi v tom i ta treti sloka - hrava, lehounka....a libi se mi, ze ses tou treti slokou nenechala uteci a vratila se k pointe, ktera je jednoducha a stejne syrova jako zacatek!
wau :) díkykykyky a co teprve to okno na kterým sem to psala :), škoda, že blahem nevrní ten kvůli komu sem to psala :)
no co ti na to mám říct? Newim co čekáš?!!!..........................................................tip:))
Když jsi na dně asi nemyslíš na nic velkého, jako třeba písmo. Ale určitě i na velkou naději ještě přijde řada. Rozhodně tipuji.
NO teda,sem tvuj fanoušek.tohle je hrozně syrový,beznadějný,a úžasně upřímnej prolog,fakt ti musim dát tip!
Morbid_Pimple
12. 11. 2003
tak teda dík, je fakt že je to beznadějný, protože sem to napsala potom co sem viděla na chodbě kluka, kterej o mě fakt nestojí takže je to bez naděje :)
Jo, jo . . . Nejlepší dílka prostě vznikají ve škole. Proč se nudit, ne? *