Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To mě neohromí moc

17. 07. 2000
1
0
791
Autor
Motl

Téměř doslovný překlad písně "That Don't Impress Me Much" od Shanii Twain...

Pár mých kluků věřilo své chytrosti, tobě kuráž zarostla do kostí. Myslíš, žes génius, tím mě vytáčíš. Jsi obyčejný originál, všechno víš. Ach jo, myslíš, že jsi zvláštní, ach jo, myslíš, že jsi víc. Dobrá, tak jsi vědec z NASA. To mě neohromí moc. Mozek ty máš, čím se děv dotýkáš? Pochop správně, myslím, žes celkem fajn. Jak mě to zahřeje v noci, to nemám šajn. To mě neohromí moc. (Ahá jéjé.) Jsi můj první kluk, co nosí v kapse zrcadlo, a koho česat rukáv vlastní, napadlo. Vlasy ty máš plné gelu, aby ti držely, místo aby se volně vznášely. Ach jo, myslíš, že jsi zvláštní, ach jo, myslíš, že jsi víc. Dobrá, tak jsi Brad Pitt. To mě neohromí moc. Půvaby ty máš, čím se děv dotýkáš? Pochop správně, myslím, žes celkem fajn. Ale jak mě to zahřeje v noci, to nemám šajn. To mě neohromí moc... Jsi typ kluka, co auto vyleští, nutí lidi zouvat dřív, než si tam nastoupí. Fakt líbáš auto své na dobrou noc? Nekecej mi kluku, děláš si srandu, co? Ach jo, myslíš, že jsi zvláštní, ach jo, myslíš, že jsi víc. Tak fajn, máš auto. To mě neohromí moc. Rychlost tu ty máš, čím se děv dotýkáš? Pochop správně, myslím, žes celkem fajn. Jak mě to zahřeje v noci, to nemám šajn. To mě neohromí moc. Skvělý jsi, čím se jich dotýkáš (káš-káš)? Pochop správně, myslím, žes celkem fajn. Jak mě to zahřeje dnes dlouho po noci? O tom nemám vůbec šajn. (Ahá jéjé.) Tak jo. Myslíš, že jsi Elvis nebo něco? (Co na tom.) To mě neohromí moc. Fakt ne... To mě neohromí moc. Fakt ne...
Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
Tohle mne tedy neouhromilo. No, originál je mnohem lepčí. Ale ani on nestojí za moc.

nicka
19. 07. 2000
Dát tip
Motl: trochu jsem si oddechla...

nicka
18. 07. 2000
Dát tip
tentokrát se musim přiznat, že jsem četla jenom prolog a naprosto mě znechucuje Tvůj hudební vkus o))))))))))

Motl
18. 07. 2000
Dát tip
Nicko, v Americe je jeden rozhlasový moderátor Mancow, takovej trouba :-), a ten křičel v televizi Madonna is a whore! Shania Twain is a whore! No asi má pravdu, ale stejně se mně ty písničky líbí haha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru