Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

??

17. 11. 2003
0
0
721
Autor
neraK

jsem srot a je mi to jedno, co pisu nevim, moc si toho nepamatuju, takze jestli si vzpomenu, ze jsem byla na internetu, nebo nahodou uvidi tuhle hruzu co pisu tak se zacnu skutecne stydet. VSEM CTENARUM-SOOOORRRRY!!

hej ja jsem nejstastnejsi clovek na celem svete, prisaham, ze v teto chvili nenajdete nikoho stastnejsiho nez jsem ja. Jsem total srot a miluju jednoho muze. Je uzasny, bajecny a dnes sem se s nim skvele bavila. Ja ho miluju a ten kdo miluje je ten nejstastnejsi, proto ja jsem tak stastna:))moc stastna, protoze ten kdo je zamilovany je nejstastnejsi:)) a to jsem dnes ja:))
chicoria
18. 11. 2003
Dát tip
Tak tak, na začátku je všecko nejhezčí a nejlepčí a ty zápory začnou vyplouvat na povrch až časem, až spadnou ty růžový brejle.-)))Ale je ti přáno.-)))

Vinki
17. 11. 2003
Dát tip
taxito uzij a preju, abyste nebyli oddeleni vzdalenosti, ktera vam vztah zabije... :(((

Anni
17. 11. 2003
Dát tip
Miluj a tolik nechlastej... ;o)

trosicku si zmatena z toho jaxi zamilovana nebo si trosku zamilovana z toho jaxi opila a nebo si opila z toho jaxi zamilovana?:-)

Andulka
17. 11. 2003
Dát tip
jen si to stesti vychutnavej, dousku po dousce...:-)...doufam, ze neni zenatej..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru