Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeber drogy!
13. 01. 2004
13
16
17155
Autor
Voloďa
Jsi mladý
měl bys milovat
a ne
se jenom zfetávat
ať je to kokajn
pervin či alkohol
drogy jsou nešvar
(a já tě neznám)
Raději sportuj
hraj házenou
sněhem se kouluj
shýbej se v kolenou
Drogy jsou špatné
proto je zahoď
nebo tě zničí
a budeš marod.
16 názorů
sluncem_zvláčnělá_zběsilost
20. 07. 2011animovaný medvídek Pú
16. 06. 2007
Za jiných okolností bych snad i měla pocit, že čtu něco na způsob Bondyho parodií budovatelské poezie.
to je jako nejaka legrace? zni to hrozne naivne. nevim, jestli to nekoho presvedci, ze nebrat drogy je spravne....
jeindaline
16. 04. 2007
Sex DROGY a rokenról! Nemužeš tagle vo tom psát, dyš to sám nezkusíš.
Kult? Mám pocit, že si touhle rýmovačkou z nás všech dělá jen srandu...;DDDDD Už ten prolog... Nehledala bych v tom něco hlubšího
nevím, stále mi připadá, že dáváš vše hned a nenecháváš tam skrytý význam, takové nějaké fluidum, které by si člověk měl domyslet... Ale jdu pokračovat dál ;-)
Tvůj češtin mě udivuje. Netýká se to jenom téhle básně. Mám takový dojem, že rodilý čech takhle strašně psát prostě nemůže. Jsi vůbec z České republiky? Nejsou tvoji rodiče třeba maďaři? Protože to by hodně vysvětlovalo.
dablova_pani
10. 12. 2005
Hrůza. Ve všech dílech ... ta naivita mě zabíjí. Tebe to zlomí
až dopadneš na zem. Ale ty možná nedopadneš...(head in the sky)
písmenková
15. 02. 2005Franta_Puloň
14. 02. 2005Trelleborg
04. 02. 2005alter__Nick
01. 02. 2005alter__Nick
01. 02. 2005Nikita_Pitralon
27. 01. 2005písmenková
27. 01. 2005
Mám sice radost, že mé básně se už skandují ale nechápu jak tyto verše mohli publikum rozesmát - to je špatné, mělo by se (to publikum) nad nima spíš zamyslet.
písmenková
27. 01. 2005
I dont like the drugs, but drugs like me-zatim si stojim
Drogy dali světu víc než si dovedeš představit
Tvoje dílo je strašná kravina a souhlasim s klubem Klub fekálních výparů a největších sraček na Písmákovi...
Kristýn_Pravda
13. 12. 2004traktorysta
09. 12. 2004
Myslím, že braní drog je na každým. Každej má svůj rozum, tak ať s ním dělá co umí. Báseň je podle mě hrozná. Ve stupnici od 1 do 10 bych ji dal 1. (Samozřejmě 10 znamená dobré, 1 špatné)
sandra: No tak dobře, tady to bylo zatím jen tak pětkrát, to by sis musela přečíst něco taky z mé pozdnější tvorby. A né jen kritizovat a nedávat tip!
Ehmm... jmá myslela, že je ti PATNÁCT! sorry, ale já v patnácti psala... teda aspoň si to myslím... líp! A patnáct mi bylo před deseti měsícem! :-O
Slůůůníčko
12. 10. 2004
Si, s obsahem souhlasím- připomíná mi to Rychlý šípy, Foglar by měl radost...
Rýmy pokulhávaj a zpracování se mi vůbec nelíbí
VenusHalley
05. 09. 2004
Teda...Tady je téměř nekonečná diskuse.Taky jsem měla takovy protidrogovy období...No nic.To období bylo hrozny(ne že by tohle období teď bylo nějak lepší).Víte co?Jdu si na to zápalit.Jelikož kdo nekouří,ten nepřemýšlí:)
tak tady chybí už jen ten zdviženej ukazováček :/ :(
mam na to stejnej názor, ale tohle naprosto kazatelský podání se mi prostě nelíbí
VenusHalley
20. 08. 2004Nicollette
03. 08. 2004
Myšlenka je dobrá, ale většinou ti tam nesedí rýmy a slabiky. Sorry, ale tohle na * neni :(
Myšlenka by byla dobrá, ale nelíbí se mi zpracování...
Jinak teda slovo "zfetávat" slyším vážně poprvé...
inž_Prase_Antonín
27. 05. 2004
Tak jak pdala Elyn: tohle je na školní nástěnku
Když tohle napíšeš tak to vyloženě provokuje.
no je to dost...kentus....a bohuzel znam par lidi, ktery presne takhle dopadli...ne-li hur.....
Marian_von_Bahnhof
05. 05. 2004Miss_Moody
05. 05. 2004
Child: Ty tady propaguješ drogy. To je hnus!! Ještě mi sem dej feťáka se stříkačkou a nahlásím tě lyríkovi!!
Hm, myslím, že zajímavější než text samotný, je vedená diskuse. Přesto nevěřím, že by to autor myslel vážně. Je to opravdu drsné. Ale přesto, bohužel, nevybočující z úrovně většiny textů na tomto serveru. Prostě, vážení diskutující, podívejte se radši na své vlastní texty. V čem jsou lepší?
PANE BOŽE, TEN KLUK VYPADÁ SKORO JAKO JÁ V JEHO VĚKU,
TAK BY MOHL DOPADNOUT KDOKOLIV Z NÁS!!!!!!!!!!!!!
child: Jé, to jsi trošku spletl. To není feťák, tenhle se evidentně jenom otrávil práškama:) Ale je to taková milá fotka.
..Svým způsobem uklidňující:) Kde jsou takové fotky k mání?
jo, myslel jsem že mu z boku trčí obří stříkačky, ale to jsem se jenom přehlídl..
( já jsem normálně zadal do google heslo "drugs" :)
tolik avízek, no teda...
jak je to vlastně s těma drogama....nebo obráceně...realita je pro lidi, kteří se nedokážou vyrovnat s drogou...
child: mimochodem, dobrý fotky. Není na nich čirou náhodou Voloďa? To by pak vše vysvětlovalo:-)
zuzuzu: tak teď mě to trošku vykolejilo, při pohledu na tu fotku mě taky napadlo, že je mi až moc podobný.
Jen ty léky bych nepozřel ani kdybych se chtěl otrávit práškama.
To už bych raději použil hodně aspirínu a celaskonu (smrtelnou dávku), než takovéto hnusné skoro drogy:((
Ale já sportuju takže se otravovat nepotřebuju, jak už jsem někde napsal hraju házenou. A vám tento sport také doporučuju abych mohl někomu prodat starý kolení chrániče:)
To byl vtip abyste viděly že mám taky smysl pro humor
NIghtRunner
30. 04. 2004
No asi ses s drogama ještě nesmířil co? Moc si tu realitu bereš člověče. A hodně zdaruuu.
Připadá mi to jako předloha pro větší dílo...
chtělo by to potrápi hlavu lepším veršem..je plno obrazů, jen na ně přijít...snad časem. Ráda si počkám, jsi asi velmi mladý a každý začátek je pouhý začátek.
Z myšlenku si zasloužíš tip. Dle mého názoru na poezii je důležitější myšlenka než forma.
Takže máš můj tip...Ale jen za myšlenku:))
Fidunka: tak já si teda myslim, že "zfetávat" je úplně úžasný. fakt, zní to tak blbě, až je to dokonalý:-). jinak samozřejmě s tvojí kritikou absolutně souhlasim.
snuff:Přečti si jeho další pokusy o díla...myslím,že on dřív zničí nás:)
Teda pokud se tím náhodou jen a pouze nádherně nebaví..
Oceňuji téma, ale na formě bys měl zničit takových třicet sedm pilníků.
Přiznávám, smíchy jsem málem spadla ze židle, ale ať už si z nás děláš legraci nebo ne, na oplátku ti nabízím totéž. V nejbližší době na Písmáka vložím svoje první dílko. Jen co ho maminka najde - schovala si ho a jednou za půl roku ho vytáhne a tlemí se mi... :o)
hippiesanda
21. 01. 2004
No...takže už moralita v názvu řvoucí na všechny strany je odrazující,ale přeci jen si pod ní člověk slibuje aspoň pochopitelný obsah uložený do obrazných a metaforických slovíček...jenže i to bohužel zklamalo.
Tykovýhle typ básničky jsme vždycky psali (před pěti lety a to mi neni o moc víc než tobě!) jako satiru,jako výsměch něčemu..
První sloka ještě ujde,ačkoliv slovo zfetávat je vážně děs!
V druhé mě jaksi zarazil kokaJn a to,že může být člověk namol z drogy..Třetí sloka mi spíš přijde jako výzva na spartakiádu a ta čtvrtá svými rýmy fakt pobaví:
Drogy jsou špatné
proto je zahoď
nebo tě zničí
a budeš marod. To je teda rým..(jo kdybychom byli z drogy jen marod,asi bychom si mohli jít výskat:)
Celkově je ta básnička hrozně jednoduchá a naivní, navíc se snaží o poušení a šíleně moralizuje (neříkám,že drogy nejsou hnus,ale když se to podá takhle,spíš jsou lidi schopní z trucu a výsměchu začít než přestat!Já drogy nesnášim,ale taky nesnáším,když někdo poučuje..)..rýmuje za každou cenu a nepochopitelně spojuje věci,který k sobě vůbec nepatří.
Sorry za kritiku,ale začátky jsou těžký vždycky,takže se drž a já věřím,že to příště bude lepší.
A mimochodem:Ty kritiky a příspěvky jsou vážně bombový;)
No...takže už moralita v názvu řvoucí na všechny strany je odrazující,ale přeci jen si pod ní člověk slibuje aspoň pochopitelný obsah uložený do obrazných a metaforických slovíček...jenže i to bohužel zklamalo.
Tykovýhle typ básničky jsme vždycky psali (před pěti lety a to mi neni o moc víc než tobě!) jako satiru,jako výsměch něčemu..
První sloka ještě ujde,ačkoliv slovo zfetávat je vážně děs!
V druhé mě jaksi zarazil kokaJn a to,že může být člověk namol z drogy..Třetí sloka mi spíš přijde jako výzva na spartakiádu a ta čtvrtá svými rýmy fakt pobaví:
Drogy jsou špatné
proto je zahoď
nebo tě zničí
a budeš marod. To je teda rým..(jo kdybychom byli z drogy jen marod,asi bychom si mohli jít výskat:)
Celkově je ta básnička hrozně jednoduchá a naivní, navíc se snaží o poušení a šíleně moralizuje (neříkám,že drogy nejsou hnus,ale když se to podá takhle,spíš jsou lidi schopní z trucu a výsměchu začít než přestat!Já drogy nesnášim,ale taky nesnáším,když někdo poučuje..)..rýmuje za každou cenu a nepochopitelně spojuje věci,který k sobě vůbec nepatří.
Sorry za kritiku,ale začátky jsou těžký vždycky,takže se drž a já věřím,že to příště bude lepší.
A mimochodem:Ty kritiky a příspěvky jsou vážně bombový;)
Kdyby se daly otipovat příspěvky, to by byl nářez... Voloďo, nenech se otrávit! Vždyť ta básnička je dobrá aspoň k tomu, že něco takového dokázala vyvolat!
Nooo,čoveče,je to zajímavý:) Nic jinýho mě k tomu fakt nenapadá, a to jsem obvykle výřečnej až dost:) Je to tak fantasticky dětský..A právě děti jsou nejúpřímnější....:)
Jsem rád, že jsem dostal morální ponaučení. Samozřejmě jsem sesypal všechnu trávu na hromadu a spálil. Hi hi hi ... sakra, zapomněl jsem vyvětrat...jé, já si snad tipnu!
Není to nic moc, ale kritizovat se dá i jinak, než se jen posmívat, nemyslíte? Třeba se fakt snažil... (to Negi)
pochopitelně - každej pátek jedna sračka z písmáka, to by byl krásnej zvyk
druhykolouvozu
17. 01. 2004
jo, drogy nesnáším, vodu nesnáším, sebe a poezii, miluju drogy, vodu a poezii + sebe
vyber si jednu cestu
drogy prostě jsou
( special pozdravy diskutujícím : MP, Mardou, druhykolouvozu, zuzuzu )
druhykolouvozu
15. 01. 2004Pišta_Hufnágl
15. 01. 2004
P_P: sice nevím, čím jsem si zasloužila tohle avízko .... ale ocenila bych nejspíše, kdybys mě napříště se svojí osvětou vynechal. Děkuji zdvořile.
a.
Přikláním se k Pištovi - básnička je hloupinká, a skutečně lehce k popukání, ale pokud je autorovi 14 a začíná - nu, vzpomeňte si, koňové, co za hrůzy máte na svědomí vy, jaká byla vaše první báseň? :-)
druhykolouvozu
14. 01. 2004Pišta_Hufnágl
14. 01. 2004
Jo, Voloďo, nenech se odradit, a zkus něco ve stylu Vissel. Sama jsem na ten skok přes Himaláje tedy zvědavá. :-)
pišta: mám z tebe strach, jak seš....
pokryteckej
dokončenej.....
nevim....
Pišta_Hufnágl
14. 01. 2004
basen se mi neprilis libi... a obsahove uz vubec :]... radeji bych fetoval nez se nicit sportem... rozhodne je nebezpecnejsi sport, nez obcasny lehky fet...
Drogy nesnáším,už proto je mi tvé dílko sympatický,ale rýmy trochu skřípou..........
Ten_co_dává_avíza
13. 01. 2004Ten_co_dává_avíza
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004Swedish_Nigg
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004
Jasně, Voloďa nás jen zkouší...
(Zkus to nabídnout Červenýmu kříži a Jehovistům...;)
jo a "zfetávat" - navracet do mateřského lůna se ti zachtělo?
Patrně trauma po hodině přírodopisu...
Chrouste, ty jsi geniální
až se shýbám v kolenou :))
ahoj, Jonáši, tys toho napovídal, kluku, ale s tebou souhlasím.. :))
Nigg: jeden velký úsměv for you :)
Vissel: nápodobně...
Plamen_Paciorek
13. 01. 2004Plamen_Paciorek
13. 01. 2004Plamen_Paciorek
13. 01. 2004Plamen_Paciorek
13. 01. 2004
Víte, já bych chtěl umět psát tak dobré básně jako třeba Morbid Pimple ale zatím na to nemám pouze se rozkoukávám
Voloďo.....
cením si tvé upřímnosti...
Tohle pověs na nástěnku ve škole a začni znova...
:)
Miss_Moody
13. 01. 2004Miss_Moody
13. 01. 2004
Inu... tak psáno jest... dá se začít i z jiných konců... pak jsou slibnější začátky..
Pišta_Hufnágl
13. 01. 2004Swedish_Nigg
13. 01. 2004Swedish_Nigg
13. 01. 2004Swedish_Nigg
13. 01. 2004Pišta_Hufnágl
13. 01. 2004Ten_co_dává_avíza
13. 01. 2004
dík za avi, souhlasim, ale zpracování komentovat nechci, každopádně myšlenka fajn, jen ji možná ber víc s odstupem:)
ale ste k chudákovi Voloďovi hnusní... však aj snaha sa cení ...
Voloďa, nenechaj sa odradiť, skúšaj to ďalej a možno sa ti časom podarí niečo, čo ma napriek vážnej téme nerozosmeje k slzám... ;)
Pišta_Hufnágl
13. 01. 2004
Dobrá Voloďo... buď obezřetný na cestě poezie... nástrahy číhají všude...
hele avi to musi cist jeste par dalsich lidi...a myslim, ze jses nejakej brutalne vtipalek.....
:-)) fakt si říkám, jestli jsi to myslel vážně a nebo jestli je to parodie :-)
po tomto prohlaseni volodo te tedy jiz beru smrtelne vazne.....a je preci uplne jasne ze drogy jsou spatne aaaaaano.....
a alkohol taky
ba co vic i sex
Swedish_Nigg
13. 01. 2004
no tak sem měl proste potrebu to vyjádřit ze sou špatné no tak sem to vyjádřil po svém
Pišta_Hufnágl
13. 01. 2004
copak jste se všichni zbláznili ? já to nemel nikdy v hube ani bych to tam nedal nikdy ani cigarety proste nic.
Pišta_Hufnágl
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004
Morbide, tebe já vždycky ráda vidím, ať je to, kde je to...
Ráda bych Voloďovi věřila, že je mu vážně 14, ale dnes večer už jsem paranoidní... Tak nevěřím ani tomu, že jsem Elyn..
Adios..
navzdory_čtenářům
13. 01. 2004Morbid_Pimple
13. 01. 2004
Tady už není k smíchu ani tak to zpracování myšlenky(která není zas tak špatná jako naivní), ale spíš ta diskuze.:)
avi