Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vodai-dó

07. 02. 2004
4
0
7125
Autor
Plicnik

další z dílny tai-dó... série - živly:-)))

Vodai-dó

 

Voda - soda - óda

óóó - dá - nedá

bledá,

běda!

 

Děda sedá,

ptá se:

"Dá se -

nedá se

 voda

pít?"

 

Da, da

dá se...


Plicnik
19. 08. 2005
Dát tip
wow, medovina, miluju medovinu ;-)

Lancelott
18. 08. 2005
Dát tip
Voda se pít dá, ale kdo by to riskoval, když je víno a medovina:o))

g_morr
28. 05. 2004
Dát tip
v tip

Vinki
09. 02. 2004
Dát tip
sleep+chroust: blazni :)))

Vinki
09. 02. 2004
Dát tip
croust: v tom slove nevyslovujes "k" na konci, ale neci mezi "n" a "g" a zni to anglicky, takze dej bacha :) A sleep se k tomu postavi... treba na usi :)

Noe1
09. 02. 2004
Dát tip
Jo, koukám, že pro veškerý obdiv a oslnění jsme ti sem nic nenapsal ... tedy jen stručně: Jó móc-dó brá poho-dó vá jó! tip-dó

Plicnik
09. 02. 2004
Dát tip
dík-ai-dóóóó:-))) jsem v momentálai-dóóó v máááániai-dóóóó:-))))))))))))))))

Vinki
08. 02. 2004
Dát tip
víc než dílko mě zaujala konverzace sleep x chroust :) to jste vytvořili nějaké úderné komando, nebo to je jen rozpolcenost sleep? :)))

Plicnik
08. 02. 2004
Dát tip
no, za chvíli spíš vymyslíme sdružené kecan-dó:-))))))))))))))))) myslím, že by tam bylo plno, ne???? chroust: pásek, zásek, sek se na pas - né na zadek:-)))))))))

Plicnik
08. 02. 2004
Dát tip
:-))))

Plicnik
07. 02. 2004
Dát tip
klub musí být aktivní:-))))))))))) P.S.: Jak to je s těmi hvězdičkami (stále pátrám, jak to tvoje hodnocení funguje:-)))))))))) ), zatím si nestěžuju:-)))) ba naopak :-)))) , ale chtěla bych vědět alespoň lehoučký princip:-)

Elyn
07. 02. 2004
Dát tip
:)))) Plicnik, ty jsi šikula..;)

Plicnik
07. 02. 2004
Dát tip
Růženka: děkuji za vysvětlení (asi nejsem první, kdo se ptá...) a teď ještě jeden "šťour", dostal někdo 5 z 5??? Elyn: díky:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru