Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tantalos

14. 08. 2000
0
0
1730
Autor
Anitram
Široká třída žhavého velkoměsta
Kolik jen nabízí
Prosklené budovy v sousedství lidských trosek
Světlo a hluk hrany a svůdné oblouky
Je tolik možností!
Nabíráš plnými ústy a život tepe ve tvých rukou
žádostivě se svíjí pod tvýma nohama
Nemá šanci před tebou uniknout
Je tvůj a oba to víte
Jeden druhého si užíváte jako lačnící milenci

***

V bouři hluku útočících vizí vine se něžný potůček
I když tak malý překřičí žár svým chladivým tichem
A Tantalos jenž předložil své dítě Strachu za pokrm
na dosah klidu
žízní
Anitram
18. 09. 2000
Dát tip
to Písmák: víš, "mít snahu psát básně" mi spíš připadá jako sednout si ke stolu, žužlat konec tužky a říkat si: tak co bych tak dneska originálního napsala? To co píšu, píšu pro sebe, stejně jako někdo jiný si píše deník nebo chodí za terapeutem. Něco je ve mně a chce to ven, tak to pustím. Nepovažuji se za básníka a ani nemám důvod - moje životní cesta je jinde. To, že Tě moje básničky nezaujaly je naprosto v pořádku, každý cítí jinak. Jen škoda, že jsi mi neposkytl konkrétnější zpětnou vazbu, takhle obecně to není příliš užitečné ani pro mě, ani pro ostatní, myslím.

Anitram
18. 09. 2000
Dát tip
Dík Blacky za přečtení a odezvu:-) Je to nejen o velkoměstě venku, ale hlavně o hluku uvnitř jednoho člověka, pro pro kterého (tedy spíš o kterém) tahle věcička vznikla...

Anitram
18. 09. 2000
Dát tip
Dík Blacky za přečtení a odezvu:-) Je to nejen o velkoměstě venku, ale hlavně o hluku uvnitř jednoho člověka, pro pro kterého (tedy spíš o kterém) tahle věcička vznikla...

Anitram
18. 09. 2000
Dát tip
nějak se to zdvojilo :-))

Blacky
25. 08. 2000
Dát tip
V bouři hluku útočících vizí vine se něžný potůček I když tak malý překřičí žár svým chladivým tichem Je tady.. Celé tohle dílko mi připomělo mé chození noční Prahou někdy před rokem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru