ty snad chodíš v hypnóze za Taťánou...***************
na kolena klekám a smekám...
nádhera, náhodou jsem tu, ale ne naposledy :-)) */ ještě avi
uzasne :-)... a ten rytmus, cte se to samo...*
Ta je tak krásná, dech se tají
tak verše vypadati mají
alespoň já to takhle vnímám
tak k ostatním ti tipík přidám
můůůůůj šáleček, už dlouho se mi nic tak nelíbilo, taky jsem se k tomu dostala odkazem od guyho
Některé věci zcela logicky nemůžou zestárnout... :)
Yeziiinka...moc děkuju, hrozně mě potěšilo, že sis našla cestu k téhle básničce, i když ještě pamatuje starou tvář písmáka:-)
No tak to je velká krása. Dostal mne sem odkaz od guye, který dal Dianě pod básní... ále, to je dlouhý vyprávění, každopádně jsem ráda, velmi ráda, že se tak stalo a já to zažila. Tahle báseň je totiž v pravdě Zážitek.
Dík.*****
No tak to je teda síla... waw...!
Tak to mi líbí moc moc moc - To je pěkně romantické a ja sem romantik (a taky flegmouš a cinyk(nebo jak se to píše ))
A taky sem to pobral od začatku do konce - čím to je, že někdy píšeš tak, že mě to uchvátí a jindy je to takový zamotaný a neurčitý, že dloho potom čumím do monitoru a řikám si sem blbej já nebo ona ??? :) Nejspíš ale já když většina kritiku se nad tvými díly rozplývá jak Milka na jazyku.
a sory - tady je to zaškrtávátko na Tipy tak ti ho dám i když ho nechceš :)
no...většinou píšu srozumitelně...a když ne, asi se děsně dlouho líbám s Múzou...ta potvora umí zamotat hlavu, že by z ní jeden dostal spalničky...no a to se pak asi nesrozumitelně snažím o artikulaci:-))))
Pojďme to řešit sokromně - píši ti zprávu :)
Napsala jsi to moc hezky,příjemné čtení které mě oslovilo.Vlastina33
kdo by odolal takoveto zpovedi :o)
Týý brďo, to je překvapení.. tuto si pamatuji, ale netušila jsem, že jed od Vás, slečno :)
milé překvapení..
Připomnělo mi to Šajnera:
Vy nemůžete tušit, vy netušíte,
kolikrát za den vzpomenu a nač,
za vašim slovem běžím jako dítě,
ač vím, že na konci je pláč...
asi proto, že je to taky na motiv z Oněgina.
Tip, hezké.
*!*
myslím, že za tohle by Ti možná i Puškin dal tip...:-)
hele vy dvě, nepomlouvejte mě tady, jó...;-))
Uprostřed nepopsaných stránek,
obrázek s Vaší podobiznou,
tisíckrát opuštěný svatostánek,
uctívám každodenní tryznou.
Pod ním s vkleče klaním,
před sebou samou na útěku
vydaná napospas Vašim dlaním
a rozdrcená bez doteků...
...a ještě TIP
..má to niečo do seba..**
„Proč se mě láskou nedotknete…“?!
Od včerejšího odpoledne se tolikrát sem vracím a pokaždé mě oslovuje jiná (další) formulace a jiná myšlenka…a jiná prosba…tato je však nakonec vítězná (alespoň tedy u mne) a připadá mi natolik živoucí…že bych se až bál (být básnířkou…) ji vyslovit…
Ale o to tu přece jde…o to překonání strachu…o to nebát se vyslovit…nebát se dotknout…láskou…
Ta báseň je překrásná…a to nemluvím ani o myšlence…
TIP…a díky!
synáček: Někdy stačí jen jedna věta a té jediné věty se lidé tolik bojí, že ji dokolečka omotají pavučinkou, závojem průsvitným touhou prozradit tajemství a zároveň nadějí, že zůstane uchováno. Já děkuji a něco pro Vás mám.:-)
Ten závěr...krááása!Celý je to povedený*
Odtržen od stínu
v náhodném rýmu
dostane rýmu! :-)
t
:-)
ja k vam pišu
čevo že bolee
što ja ješčö mogu skazať
kagda v vašej volee
menja terpenjem nakazať
t*
Určitě by ti odpustil ... a nejmenovala se náhodou tvoje prapraprababička Taťjána? :-) ***
Děkuji, guy...kdoví, jaké lásky prožívala...ona či má prapraprababička...:-)
Musela jsem se svézt, po posledních svých dílcích jsem buď mohla dojít k pornu, nebo na chvilku zařadit zpátečku.:-))))
no vidíš, hlubší kritika...ale na tu bych si troufnul, až bych uměl psát tak krásně, jako ty... :-) T.
To já nee, pane,
barvami je to malované...:-)
tak jako s_b... bez obracení v hrobě ovšem...
:) *
Víš, Elyn, já té době, do které to bylo psáno, a kterou jsem si dovolila napodobit, nemohu ani dát nic jiného než primitivní rýmy, protože dát tam dnešní styl, asi by to nebylo to, co jsem chtěla.:-)
No, on mi náš mirek stejně předvede, že je ještě silnější verš, kterým to lze říci, jen počkej.:-))))
mně se to takhle líbí..;) a na to mirkovo jsem opravdu zvědavá :)))
nejhezci je rusky original :o) rustina je nadhernej jazyk :o) ale i ta tvoje je povedena *
pro obraz Váš rám v srdci mám
je pěkná :)
romantismus jak ze slabikáře... pěkně
semtam nejsou úplně dotažené rýmy (dlaně, taje), což je mezi těmi přesnými dost vidět..
XABABACDCEFEF
XABABACACEFEF
XABABABABEFEF
změna rytmu (místo C opakování rýmování na B) v poslední "sloce" neruší, ale vadí mi změna v první sloce (D=smutkem)
jinak zpracovaná dobře, moc příjemně se čte nahlas, plyne a zadrhává minimálně
není to převrat, ale je to dobrá práce o čož tady asi i šlo
Děkuji, Lee...jen vysvětlení k rýmům..já se snažila, ale rytmus bych musela dodržet jen násilnou formou a to by znělo ještě hůř.:-)