Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znovuupoutávka na koncertík Xychtů a Šťávy

10. 05. 2004
0
0
2630
Autor
ashentree

Připomínám zájemcům o nejen xychtí tvorbu koncertík tento pátek v Brně ;) Bližší údaje zde :-)

((-: Šťáva :-))

Toto roční neviňátko v kolébce brněnské rockové scény dovede osvěžit slechy posluchačů svojí jemnou a přitom živelnou hudbou. Výraz kapely je postaven na přirozeném projevu zpěvačky Evy Doležalové, jejíž nespoutaný hlas osciluje mezi polohami „nerezovsky“ hravými a „moriseťáckou“ rockovou naléhavostí. Pod průzračnými tóny tepe rytmika, která vše vesele žene kupředu místy až k vlnám funky.

Kapela hraje ve složení:

Eva Doležalová – zpěv, akustická kytara
Antonín Veselka – klávesové nástroje
Tomáš Gartsík – elektrická kytara
Petr Záklasník – baskytara
Radim Grünwald – bicí

))-: Xychty :-((

Bylo nebylo. Dva tápající xychti se po letech hudebních experimentů v prachu a kovové rezonanci prostor jedné brněnské zámečnické dílny postupně rozšířili o trojici dalších tápajících xychtů. Stalo se tak před třemi lety na akademické půdě Fakulty informatiky MU. Společným jamováním kapela našla svůj specifický zvuk, v němž se nad základem hravé rytmiky mísí melancholické šeptavé polohy s grungeovými výkřiky. Místy lze vysledovat i nesmělé pokusy o improvizační výlety do vod jazz-bluesových. Nad tím vším plynou lyrizující texty.

Kapela hraje ve složení:

Tomáš Brázdil – klávesové nástroje
Petr Matějka – zpěv, elektrická kytara
Jiří „Charlie“ Pieter – baskytara
ashentree – elektrická kytara, texty, zpěv
Ondřej „Výboj“ Výborný – bicí

Těším se :-))
ashentree
15. 05. 2004
Dát tip
Škoda, mí oblíbení písmáci mi v publiku moooc chyběli...Koncert měl zajímavou atmosféru, podařilo se mi párkrát splynout s některými skladbami - Bárka v bouři, Zátiší s ohněm, Vzplanutí a Duhový sen ;) Tenhle pocit jsem zažil poprvé :-)) tak na to nezapomenu jen tak ;) Doufám, že se nám podaří ještě zahrát předposlední týden v červnu...Už teď se na vás těším! ;)

Marky2
12. 05. 2004
Dát tip
ashentree ráda bych pžijela, ale mám to trošku z ruky ;o)

ashentree
12. 05. 2004
Dát tip
neboj, usilovně pracuju na teleportaci, vcucnu si Tě na pódium telepaticky :-))) tak se zítra drrrž,ju? :-)

ashentree
12. 05. 2004
Dát tip
teda pozítří :-)))

Dero
12. 05. 2004
Dát tip
Saphra, ashen, v pátek nemůžu, mám taneczni ... to mě fakt mrzí, takhle vynechávat vaše koncerty si nesmím zvykat ... ;o)) Kdybych věděl, že budete hrát až po Šťávě, tak se tam nějak dobelhám včas a přitáhnu asi i pár lidiček, ale takhlenc ... :o( Fakt mě to mrzí, už jsem vás dlouho neslyšel a mp3 nejsou ono ... ;o)

papouch
11. 05. 2004
Dát tip
achch :( su v Orl. horáchch

ashentree
11. 05. 2004
Dát tip
ityptáku stěhovavý...a co tak jedním křídlem sem a druhým tam ;)

papouch
11. 05. 2004
Dát tip
Jak to ptáče, světem sem a tam ... to je z ňáký operety ... Tulák ... nebo tak ňák ... já si fspomenu!!! :-) ... Když z jara první jarní květ / se začne ... ... rozvíjet / Tak ..... vyláká / i tuláka .... ..../../../../../... ten máááje květ! achchch ta hlava, ta hlava .... jedno nevyžádaný aví zollince, ta by to mohla vědít! :-)) ..ehmm .. to sou asociace... :-)

ashentree
11. 05. 2004
Dát tip
kdyby jen tuláka...máj vyláká i...no :-))) raději papoucha ;) z úctou k panu Nerudovi a jeho fejetonům ;)

ashentree
10. 05. 2004
Dát tip
aviiiiii :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru