Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vejdeš do obchodu

15. 05. 2004
0
0
852
Autor
Skleničky

Nová antologie

Vejdeš do obchodu a nakoupíš samé rozšklebené míčky, jsou umělohmotné, a děti z nich mají radost. Zapálíš si jednu dvě modré tyčinky a můžeš zavzpomínat, jestli si poslední dvě noci vůbeeš spal...

Ruce, ty starý oteklý ruce, žíly probarvené osumnácti sty stránkami o svatořečení velký dojný krávy, možná se jmenuje Felicitas..kdo ví, tohle je DEBUT na popraskaný skelný vatě, pocity se propadají až na dno, vůdce se bojí aby nebyly nikdy spatřeny...

Ruce, ty starý oteklý ruce, občas je ve vzduchu cítit strach, jednotlivé tkáně se rozkládají, někdo se nemůže dočkat, až skončí pod plachtou, rozryjí je háky, aby otevřely každý příčný pruh svaloviny, někde tam uvnitř prý bývají tajemství...

Ruce, ty starý oteklý ruce, XY nádraží projetých na blind, tohle je zakázaná pošta. Znáte učebnicové heslo a můžete vejít, stačí být dost opatrný a znát starého W.S., chodí v balóňáku a kupuje penzistům poukázky na dobře mířenou ránu za zátylek...někdo tomu říká rána z milosti...

sidonia
15. 05. 2004
Dát tip
hm

ten prvy ni nepasuje do zvysku neviem preco tak potom aj ten nazov mi pride divny, ale rozhodne to neni sracka a paci sa mi ;) (dlha a trapna veta)

WiruZ
15. 05. 2004
Dát tip
hmmmm......mi pripada ze tady nekdo nekdy cetl teichmana nebo rollinse....a snazi se o dost spatnou kopii.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru