Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Ber

07. 09. 2000
1
0
2757
Autor
Merle

tohle BERte s trochu větší rezervou než obvykle...

Poznal jsem ji na věřírku, Měla vlasy samou loknu. Talíř - samá jednohubka, také vína ať si loknu. Stále mi jen nabízela: "Ber si Merle, jen si ber..." Já si bral, však neřekla mi, že je všechno na úvěr. Do závazků zajatý, za měsíc jsem ženatý. K smíchu jsem všem kočkám. I můj pes mnou pohrdne! Kdy se už milosrdné smrti vlastně dočkám?
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Další skvělý sonet, jen bych se musel opakovat.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
TEĎ!!!!! ... dávám Ti tipa za celou kolekci sonetů, je sqjelá.... m.

Sarken
14. 09. 2000
Dát tip
o))))

jester
08. 09. 2000
Dát tip
ta horka jehla je videt.. ne ze by ses mel snad stydet.. snad by si vsak zaslouzila, kdyz byla na tebe mila trochu vice poesie.. leda ze Burcak s ni sije.. To pak i ty predlozky Ta horka jehla je videt.. ne ze by ses mel snad stydet.. snad by si vsak zaslouzila, kdyz byla na tebe mila trochu vice poesie.. Psy i kocky nechej spat. na rezavou strunu hrat.. mel bys tuhle sonatinu.. kdyz ne pro ni.. tak pro psinu..))

Ber
07. 09. 2000
Dát tip
Ale Merlíku nemám žádnou lokýnku z vínem by to byla jiná já si ráda loknu vína Smrti ještě nečekej do rána nám bude hej A pes ,že by pohrdal? jednohubky...poslintal A tak říkam neber víno...Merle nebudou Ti stačit.... berle

Vio
07. 09. 2000
Dát tip
Trochu horkou jehlou, ale vtipné ;-) P.S. Překvapil Tě ten mail? hihi ;-)))

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
Vio: přiznám se, že nepřekvapil ;-)) Ber: dám si bacha :-)))

jorel
07. 09. 2000
Dát tip
Merle: ještě že nic nevím ;o)) 8er: Tvá odpověď je sqlá. tip za ní ale nemám kam dát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru