Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěčnost

07. 06. 2004
3
1
2747
Autor
Solitary

Droboučká krůpěj

ve žhavém odpoledni,

 

tak pomíjivá...


1 názor

Solitary
23. 09. 2007
Dát tip
teď to čtu s odstupem času a hrůza a děs, už to zkoušet nebudu, myslet si, že haiku je věc cviku je bláhovost.. To s tím motýlem v haiku-desateru to vystihuje naprosto přesně :-)

Solitary
04. 11. 2004
Dát tip
Díky moc, je to zvláštní, ale při vložení díla se mi to nestává, až když ho tu dobrušuju..

japhy : já jsem netipoval...to za mě obstarali vesuvanka a kouzelná_květinka ... Rád bych s něčím vylezl , ale času není momentálně nazbyt...spíš předělávám staré záležitosti...když tak se mi podívej na haiku s názvem Čas ( sb. Palety a hledání ), dík. MDN

Solitary
09. 06. 2004
Dát tip
japhy: Vida, jsem zas o něco moudřejší :) Asi jsem si někde přečetla nesprávnou definici haiku.. Ale učím se! :))

Solitary
08. 06. 2004
Dát tip
A není konkrétní, že malá kapka, když je vedro, má tendenci vysychat a tím je pomíjivá? :)

Mě se docela líbí...

park
08. 06. 2004
Dát tip
Solitary: no jo, ale proč mě k tomu vedeš za ručičku....? Má smysl něco psát, když nemusím přemýšlet o obsahu?Pokud se spokojíme s opakováním zažitých klišé, tvorba může skončit, vše bylo řečeno!

vesuvanka
07. 06. 2004
Dát tip
Nevím jestli je to haiku, ale je to pěkné... tip

Solitary
07. 06. 2004
Dát tip
Dík. Ještě že někteří neví, co je haiku, jinak by se asi mému dílku vysmáli :)

Taky netuším, co je bo jestli toto je haiku, ale jako moc pěkné.... :-)) takové drouboučké.... :-)) tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru