Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lístky lilie

27. 06. 2004
10
0
8283
Autor
Eilil

pokus o haiku???

Lístky lilie

při vodách niagárských

zítřek nevemou..


stewewonder
18. 05. 2005
Dát tip
Hezounky ... :o))) tip obdivuju jak malo slovy dokazes vyvolat tak dokonaly obraz ... :o)

Eililko, kvítečku liliovatý..... moc, moc a klubík, mohu? :-)) t

Eilil
10. 01. 2005
Dát tip
ach.. :o) Květinenko .. Ty můžeš uplně všechno.. :o)

jej, neříkej dvakrát.... :-))

Giga
05. 10. 2004
Dát tip
t.

asi budu působit jako nějakej nevzdělanec (či dokonce literární zločinec)...ale co je to HAIKU???

Eilil
29. 09. 2004
Dát tip
ahojky :o) no .. nejsem na tom o nic lépe než Ty.. :o))) jen. že je to druh japonské poezie, která má určitá pravidla.. má vyvolat určitý obraz přírody.. ale smysl básně je hlubší.. ale nejsem si jistá svým vlastním pověřením.. :o))) o tomto někoho informovat.. tuším že sleeping_beauty se dost zajímá o haiku.. má v této oblasti dost načteno.. což mě se rozhodně netýká :o)))

díky...:o) Jen jsem to potřeboval vědět abych byl v obraze...:)

Eilil
29. 09. 2004
Dát tip
opravdu nemáš za co :o)))

Mila_cik
26. 09. 2004
Dát tip
Líbí se mi

Azathe
23. 09. 2004
Dát tip
krásná, taková...hluboká. přijde mi temnější, ale to je asi jenom můj pochroumaný druh vidění :o) t* - rozhodně

Noe1
23. 09. 2004
Dát tip
jéééé, ta mi unikla (nebo jsem na ni poprvé neměl náladu) JeMňoučká, barevná. *t

andromeda
19. 09. 2004
Dát tip
líbilo

dadik
18. 08. 2004
Dát tip
pěkný, dumavý..T

Seregil
14. 07. 2004
Dát tip
Velmi pěkná miniaturka... tipek....

Eilil
14. 07. 2004
Dát tip
Seregil.. děkujííí :o) (asi to překategorizuju)

synáček
10. 07. 2004
Dát tip
Haiku nerozumím... jen mám takové nejasné tušení, že ta druhá "zápletka" by neměla být pokračováním té první...ale fakt nevím... stopovačku ale rád mám... TIP...a díky!

Eilil
10. 07. 2004
Dát tip
:o)) to jsem moc ráda.. já taky můžu stopovačky.. :o) ono je to trochu o tom, že i v rozbouřeném řečišti života... se člověk může radovat z drobných radostí.. ale je to hodně zašmodrchané.. a zastínované.. :o) děkuji za milý přízpěvek synáčku..a za tip :o)

Eilil
06. 07. 2004
Dát tip
:o) Děkuji Ti Drago za příspěvek.. :o)

Drago
30. 06. 2004
Dát tip
líbí. je to dle mého skromného názoru spíše miniaturka - ale hezká

vesuvanka
29. 06. 2004
Dát tip
Pěkná - tip

Elyn
27. 06. 2004
Dát tip
to zní jak Při řekách babylonských jsme sedávali a plakávali...

Eilil
27. 06. 2004
Dát tip
Elin... :o) to neznááám :o) chroustjazz... :o))) děkuji za návštěvu...

kassiope
27. 06. 2004
Dát tip
První 2 řádky by se mi i líbily, jenom tím posledním si nějak nejsem jistá....odborník na haiku ovšem nejsem :o)

Lishaak
27. 06. 2004
Dát tip
Proč někdo nenapíše haiku, které bych rozuměl? :-)

park
27. 06. 2004
Dát tip
Lishaak možná, "kterému" bys rozuměl líp, kdyby sis přečetl pár překladů od japonských mistrů....;))))

Eilil
27. 06. 2004
Dát tip
Lishaak :o) (sqelej nick) :o) no jo.. já mám taky ráda srozumitelnost.. někdy.. a někdy si ráda popřemejšlim.. takže vyhledávám hádanky.. :o))) nebo napíšu něco na ten způsob.. a taky mám ráda bojovky.. a hru na schovávanou.. a stopovačku.. jen nevim jestli to sem patří.. park.. :o)))) máš rád stopovačku???

Elyn
27. 06. 2004
Dát tip
to je jedna z Biblických písní... a jsem Elyn..

Eilil
27. 06. 2004
Dát tip
Elyn.. moc se Ti omlouvám za ten překlep.. nebo spíš za nedostatek pozornosti gramatice Tvého jména.. ještě jednou promiň... Biblické písně bohužel neznám... ale snad si někdy najdu chvilku..když budu jen trochu chtít.. o zítřek mě to nepřipraví :o)

Elyn
27. 06. 2004
Dát tip
:) dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru