Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posera

09. 07. 2004
10
0
4706
Autor
Igor_Indruch

Stál tam a čuměl. Nesnáším chlápky, co takhle čuměj. Co tu má co očumovat? Ať si jde zevlovat jinam, chrapoun jeden. Tak říkám Tomovi: "Hele, jak na nás čumí!"
"No a? Ńákej dement, nebo co. Ser naňho."
"Uchylák je to. Vsaď se. Rajcuje ho, jak se líbáme."
"Tak ho nech, když mu to dělá dobře. Asi ňákej chudák."
"Ale když já před ním nemůžu - když na nás tak civí."
"No tak půjdem jinam, no."
"A co když pude za náma? A proč bychom měli chodit pryč my? Mně se tady náhodou líbí - teda líbilo by se, nebejt toho zevlouna."
"Tak co chceš teda dělat?"
"Chci abys šel a řek mu, ať na nás nečumí."
"Ale prosím tě. To je blbý, nezdá se ti? Třeba vůbec nečumí na nás. Třeba jenom tak kouká naším směrem."
"Ty seš ale posera. To sem si teda vo tobě nemyslela."
"Teda já vůbec… co si myslíš… náhodou…. Akorát mi to přijde takový blbý…"
"Tak jestli nejseš posera, tak di a řekni mu ať nečumí."
"To je uhozený…"
"Seš posera!"
"No tak já teda du."

"Dobrý den, pane, já…"
"Dobrý den. To máme ale dneska hezký den, že?"
"Ano to, máme, víte, já…"
"Přišel jste mi říct, abych na vás nečuměl, že?"
"Ehm, no, já… teda… vlastně… abych byl upřímný… vlastně ano."
"Chápu. Plně vás chápu. Ale váš nápad to nebyl, že?"
"Nóóó… jak to… ehm… proč… ?"
"Přece se podívám, a vidím, ne? To všechno ta vaše holka. Určitě na vás vybalila něco v tom smyslu, že jestli sem nepůjdete a nevytmavíte mi to, jste pěkný posera."
"No teda… jak to můžete…"
"Tím se netrapte. Chcete něco vědět?"
"A co?"
"Jste posera!"

 

 

... a v tom okamžiku byl Tomáš osvícen...

 


Nicollette
15. 07. 2004
Dát tip
enem su další, co myslela.....:))) a možná by to bylo zajímavější, dyby dva kucí:) .............. ináč se mi to hodně líbí....:-)))) úsměvné.........*

Seregil
13. 07. 2004
Dát tip
... Jo...9**

ja taky myslila ze se libaj dva kluci a ze nakonec ten druhej odejde s tim tretim.. mozna mohla byt i nejaka bitka... Dva kluci nebo kluk a holka - to je přece jen drobný technický detail, ne? :o) A ten zbytek - správně, Abyss, jen domýšlej dál. Konec je přece v podstatě otevřený... :o)

Elyn
11. 07. 2004
Dát tip
:)

pozorovatel
10. 07. 2004
Dát tip
Igor je holka! (Nebo alespoň transvestit) Já to věděl. Já to celou tu dobu věděl! No, no, no, tak jo. Vtipný to docela je. Máš štěstí, že mám rád šmíráky a vůbec všechny ty pozorovatele...*

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
:) jo, hezká momentka..

ulita
09. 07. 2004
Dát tip
hmmm... akorát tam vidím spíš "nebejt toho zevlouna"... když už jsi zvolil hovorový jazyk, tak tvar "nebýt" tam bije do očí.

papouch
09. 07. 2004
Dát tip
...neboli pojď a vlož prst do ran mých.. :-)) píp :>

Andulka
09. 07. 2004
Dát tip
- trosku me zmatl zacatek, nejak jsem mela pocit, ze se tam libaji dva kluci....:-) Jinak je to moc fajnova momentka..:-)...

maia
09. 07. 2004
Dát tip
:-)) *

maia
09. 07. 2004
Dát tip
A ozaj, Poulicnik.

Take_Five
09. 07. 2004
Dát tip
Myslel jsem zpočátku, že to jsou dva chlápci a třetí je pozoruje - to by mi možná připadalo i dramatičtější :)

Lasy
09. 07. 2004
Dát tip
muhehe . . . tak to je vážně dobré! Lasy9

Abyss
09. 07. 2004
Dát tip
tak to je opravdu vtipne :) ... prave si rozresil tajemstvi partnerskeho vztahu! congratulation! (a tip)* (ja taky myslila ze se libaj dva kluci a ze nakonec ten druhej odejde s tim tretim.. mozna mohla byt i nejaka bitka.. vlastne je to takle docela nudne.. :))

chikvadrat
09. 07. 2004
Dát tip
hmm... krutě

Lishaak
09. 07. 2004
Dát tip
Abyss - já ti dám nudné, co vymýšlíš za telenovely, náhodou super je to, já sem měl taky pocit, že se líbají dva kluci, z toho začátku je to takové hrozně nejasné, ale jinak supr

Lishaak
09. 07. 2004
Dát tip
A stejně dám tip a basta...

Abyss
09. 07. 2004
Dát tip
Lishaak_ :)

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
Rajcuje je ho, - jedno "je" je tam navíc ... vychytat..a se vracím, jakože tip :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru