Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezmocné skomírání světa release A built 01

14. 07. 2004
3
0
3451
Autor
Igor_Indruch

Čas lhostejně pojídá člověčí osudy termití města zakouslá do krajiny lidé zaživa vetkaní vetkáni in memoriam do goblénu událostí jeden vedle druhého jeden přes druhého údy životy páteře osudy zkroucené zlámané navzájem propletené

 

Celičký vesmír v zrnku písku? V jediném svazku neuronů!

 

Stačí vsunout jazyk mezi zuby a pevně stisknout zatlačit palce do uší až na doraz a hlavou udeřit o zeď a hlavou udeřit o zeď a hlavou udeřit o zeď

 

Prostor se rozestoupí čas udělá přemet tak jen se vyvrhni obrať se na ruby polij se benzínem zaplápolej zvesela do modravé noci makový mužíček pražený lenivě sezobán kavkami očí kavkami očí kavkami očí...


Take_Five
14. 07. 2004
Dát tip
Čas lhostejně pojídá člověčí osudy. Termití města zakouslá do krajiny. Lidé zaživa vetkaní vetkáni in memoriam do goblénu událostí. Jeden vedle druhého. Jeden přes druhého. Údy. Životy. Páteře. Osudy zkroucené, zlámané, navzájem propletené. :)

Abyss
14. 07. 2004
Dát tip
me zas toto:"Prostor se rozestoupí čas udělá přemet tak jen se vyvrhni obrať se na ruby polij se benzínem zaplápolej zvesela do modravé noci" je to moc pekne Igore_ten styl se mi taky libi ale chtelo by to vic rozpracovat a kdyz pridas jeste vic sve rozsahle fantazie tak to bude zuzo! vic se mi libi ty pasaze akcne predstavovaci pac tam to pekne vynikne napr: "hlavou udeřit o zeď a hlavou udeřit o zeď a hlavou udeřit o zeď" z toho me maalem rozbolela hlova! konec je taky vybornej! "kavkami oci" to je huuuuu! tak sem rada ze ses vratil na pismak podelit se s nami o sve literarni pociny (teda ale s tim minulym dilem ti pokoj nedam! to mi budes muset vysvetlit!_nejdyl na smrtelny posteli (ale moji pac ja umru driv)) (tip ti jeste nedam pac si myslim ze to muze byt aj lepsi)

Chválím Rebeccu a Abyss - máte naprostou pravdu - je to nedodělané. Akorát jsem tak nějak hned nevěděl co s tím a měl jsem pocit, že jen tak vědět nebudu, tak jsem to sem prdnul, ať si to zatím žije svým vlastním životem - proto je to release A, built 01. Možná časem příbude built 02, možná i release B. A možná také ne. Co já vím. :o)) Co se Ti nelíbí, Vissel? Můžeš být konkrétnější?

Notreal
14. 07. 2004
Dát tip
dovolím si klub jinak by takových věcí tady neuškodilo víc...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru