Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hymna AC Sparta Praha

23. 07. 2004
0
2
5707
Autor
Tomus

Můj příspěvek do fanouškovské soutěže o hymnu Sparty. Snažil jsem se ho koncipovat jednoduše, zapojit masové skandování a raději nevoli složitější rytmus ani rýmy pro lepší zapamatování. Co myslíte - slouží svému účelu?

Připraví soupeři popravu

Ligovej pohár nad hlavu

Pokaždý vyzvedne

 

Sparta, Sparta!

 

Kdo nefandí jí, nežije

A její sláva věčná je,

Nikdy nevybledne

 

Sparta, Sparta!

 

Letnou ať zazní pyšný zpěv

Nám v žilách proudí rudá krev

Milenkou naší je

 

Sparta, Sparta!

 

Železní naši chlapci jsou

Jen pro nás vždycky vyhrajou

Tak hoši do boje!

 

Sparta, Sparta!


2 názory

Jakubisko
08. 07. 2007
Dát tip
23.07.2004 00:00:00 Tomus V pohode, nejak uz se s tim smirim :) Ostatne prazskym klubum porad preju vic nez treba Baniku... pod tohle se podepisuju...ale nad ostatním si pouze decentně odplivuji :o))))

Poor_Boy
25. 02. 2005
Dát tip
"Kdo a kdo a kdo to je, kdo nám ligu ku**í?!...."

Pandora_T
17. 02. 2005
Dát tip
Hej samej sparťan slavista a baníkovec sem tam klokan A co nějakej brňák : Krásný je Řím, krásnější je brno, co je nejkrásnější? co je nejkrásnější? MRTVEJ SPARŤAN, MRTVEJ SPARŤAN. PS: nic proti spartě ale sem od brna tak musím hajit vlastní barvy:0) a tuhle písničku tam maj nejradši

Kastel
11. 01. 2005
Dát tip
...a máš to bez tipu - ještědu do Ještědu a pak na SLOVAN :o)

BohemiFan
02. 12. 2004
Dát tip
Pardon, ale tohle já jednoduše tipovat nemůžu. Protože.................................................................... Klokani bojují, kopanou milují.....

Slavie Bíločervený!!!!!!!! text hymny od komentátora novy Zuny taky nejni špatnej ale to je slavie a ne sparta a ja jsem rodný slávista

Beezer
26. 07. 2004
Dát tip
Tož já su taky Baníkovec :-)) Ale jinak naprosto souhlasím s Vojtkem

pozorovatel
24. 07. 2004
Dát tip
Nevim, nevim, jestli by si to fanoušci pamatovali... Ono je možná lepší předělat nějakou starou hitovku a prošpikovat jí vulgarismy a nejapnými poznámkami. Jako to např. udělali slávisti: "Sparťane, najdu tě až půjdeš na kutě ty malej čůráku zabijem tě ....." dál už to nevim a ani se mi to obsahově nelíbí páč jsem spart'an.

Vojtek
23. 07. 2004
Dát tip
Jak Viktorka u splavu zařvi v horní kaskádu přilbu vraž si na hlavu Sparta? Sparta! Kdo nefandí nežije Sparta?Ta se nebije Tak ať žije Slávie Sparta...Sparta.... Letnou ať zazní pyšný zpěv Nám v žilách často tuhne krev To proto že nepijem Spatra,Spatra Dřevění? To naši chlapci jsou Ale s chutí za nás na zteč jdou No tak,hoši, do boje! Ať žije Viktorie... Nic ve zlym.....doufám, že ti to neva :-)

Tomus
23. 07. 2004
Dát tip
V pohode, nejak uz se s tim smirim :) Ostatne prazskym klubum porad preju vic nez treba Baniku...

child
23. 07. 2004
Dát tip

Steven
23. 07. 2004
Dát tip
Baníčku my jsme s tebou... :-))

Kratas
23. 07. 2004
Dát tip
Taky se přidávám: Baníčku my jsme s Tebou, neopustímě Tě ... ;-))

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
....napsat fotbalovou hymnu, to je velmi těžký, pokusy musí být, ale myslím že tvoje hymna nemá moc šancí prorazit.....bohužel....mimochodem, chodíš do Železný Sparty?....když si to zkoušim tak nějak skandovat, nesedí mi rytmus.....nezkusíš to předělat?:)....jinak klub....

Jokaste
23. 07. 2004
Dát tip
Přidávám se k fans Baníku: ...nikdy Tě nezradíme, bo mi Ti věříme...

Lasy
23. 07. 2004
Dát tip
já myslím, že účelu to poslouží :o) vždycky mi napadá akorát "baník, pičo" :o) a to jsem (nebo spis byval) spartan . . . Lasy

JiKo
23. 07. 2004
Dát tip
tak nevím ale zpívat "rudá krev" s tím tě asi vyhoděj - neznáš sparťanský barvy :-))) Takle je to spíš hymna KSČ :-)

Kratas
23. 07. 2004
Dát tip
Já to chtěl taky napsat, ale trošku se toho slova bojím :-)))) Baník ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru