Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Together

27. 09. 2000
4
0
4320
Autor
suva

Každý někdy trochu přehání, že? No někdy to na jednoho padá...

Nečekám, já nic vážně vůbec nečekám, žádné souznění, truchlohru trápení nečekám... Rozdávám při setkání svoje bláznění, pak mi zbývá chvilka soužení, k zbláznění, no vždyť se znám. Nesmekám po ledovci už se nesmekám, nehty do svých dlaní zatínám, v duchu zase všechno proklínám, prázdnění. Vysypám svoje city z kapes vysypám, okna zabedním a zavřu krám - že se mám? No, zůstat sám...
Katčenka
22. 03. 2003
Dát tip
Nekdy si tak take pripadam.Kazdopadne tip-je to opravdu krasne!!!

Vio
08. 02. 2001
Dát tip
Jako bych Tě viděl... Nečekám, nečekám... chceš sama sebe ujistit? To "bláznění" mi nevadí, ale spíš ty gramatické rýmy. A "vysypám"... spíš "vysypu", ale mrknu se doma do pravidel ;-) Nic není dokonalé, ani tahle básnička, ale je v ní sakra kus pocitu a našel jsem si v ní krásné pasáže, takže TIPík.

JiKo
14. 11. 2000
Dát tip
opět návrat ztraceného syna. S odstupem času jsem si všiml toho, že "Rozdávám" se ti neopakuje na dalším řádku jako je to u ostatních slok /odřádkování by tomu slušelo/, ale zase se ti tam opakuje "bláznění" i když s předponou a to mi VA - dost a ještě by se dalo o struktuře dál bavit. Vím je těžký psát trojrýmy a udržet to 4 sloky... snad příště :-)

suva
14. 11. 2000
Dát tip
no fakt k zbláznění :c)...

mis
06. 10. 2000
Dát tip
Další z mých opožděných típků.

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
suva: podivej se do akci srazu, autor rivka... je to tenhle ctvrtek v 19:00 od orlojovou smrtkou na staromaku...

Kangi
02. 10. 2000
Dát tip
cosi mi to připomíná, což je tak trochu vadou na kráse...

Merle
29. 09. 2000
Dát tip
hele sůvi, nechceš přijít na ten čtvrteční Rivčin srazík? třeba bys viděla, že nejsi až tak úplně sama... a já bych tě konečně poznal ;-)))

suva
29. 09. 2000
Dát tip
Ha, s Rivkou - to mi asi něco uniká, zdá se. Něco bližšího??? Čtu si teď knížku Jany Štroblové Hra o muže, tam je věta, která pásne jak ušitá na takovýhle pocity: "Bez něj se cítila všude sama."

suva
29. 09. 2000
Dát tip
JiKo - no, já to tušila, že se to někomu nebude zdát, ale to je úlitba mým arytmickým bohům...

JiKo
28. 09. 2000
Dát tip
Jo je to pěkné a hravé, líbí. Ale Vysypám v tomto použití dle mě není spisovné, nebo spíš tam neladí

Ber
27. 09. 2000
Dát tip
je to hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru