Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase ta IKEA

12. 09. 2004
7
0
7926
Autor
ondrech

akčně vytvořeno přímo v IKEI

 

IKEA – fascinace nábytkem

 

Chodím po útulných bytech, kterých je tu fakt hodně. Po celém areálu vede cesta, která se však občas rozdvojí. Málem jsem tu ztratil, kdyby nebylo všudypřítomných šipek na podlaze.

Lehám do postelí, chodím z obýváku do kuchyně, potom do ložnice a koupelny. V poličkách a knihovnách kvalitní skandinávská četba, obaly na CD. Na stolech vyrabované počítače s monitorama a rozbité klávesnice. Dárek od Hewletta & Packarda.

V jednom obýváku jsem našel papír a tužku. Zapisuji si své dnešní poznání. Nemusím se bát, že se mi zlomí tuha a nemohu dokončit tuto krátkou blbůstku. Mám těch tužek v kapse dobrých dvacet.
Tom
12. 07. 2006
Dát tip
tuzka je tez mym nabytkem :) dik za tu peknou crtu. *

Beketamon
19. 07. 2005
Dát tip
taky v ikee kradu tužky:) jinak ji ze srdce nenavidim

ondrech
26. 03. 2005
Dát tip
rebecca - díky...:)

ondrech
24. 03. 2005
Dát tip
rebeko...

Barman
10. 12. 2004
Dát tip
kouzlo řetězců:)

ondrech
10. 12. 2004
Dát tip
oh, díky...:-)

Přeno
31. 10. 2004
Dát tip
Tak to nepotřebuje komentář, jen *...

ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
fakt díky!

ondrech
26. 10. 2004
Dát tip
aby se dobre psalo na ty tenke papiry...

parallelka
25. 10. 2004
Dát tip
..s tema tuzkama jsem na tom stejne:)) ani nevim jak,ale kdyz od tama odchazim,tak jsem jich plna..

ondrech
25. 10. 2004
Dát tip
jojo, nejsi sama.

parallelka
25. 10. 2004
Dát tip
jednou se mi stala takova fakt neprijemna vec:))radim ti,nikdy si nestrkej tuzky do zadni kapsy hrotama nahoru...zapomnela jsem,ze je tam mam,a pak se jen vsichni divili,proc jsem tak znicehonic zajecela...:))odnesli to vsechny prsty..:) proc jen tuzky maji v ikey tak ostre??

ondrech
21. 10. 2004
Dát tip
jo, tak to jo. potom.:-D

jo tak tak to jo..ale zase te nechci diskriminovat, ale ani utvrzovat ve tve zavislosti, a tak sem si stanovila kriteria podle kterych davam tipy vsem diluma autorum tudiz aji tobe..

draha vjerko alias tropic bananova :) ja sem mu dala zatim jenom dva tipy a to proto ze me to fakt zaujalo a ze se mi to libilo coz je u "ondrecha" neobvykly..a tipy davam za originalitu napadu a podle toho jak me zaujme...coz uz ondrech 2krat dokazal a za to dostal 2 tipy.muzu te ujistit ze stejne tak dostavaji tipy i ostatni autori a nejen ti mrtvi..

ondrech
19. 10. 2004
Dát tip
no, teri, ona už mi to dneska věrka vysvětlovala ve vlaku - nedávala mi tipa, protože je přesvědčená, že jsem na tom závislej. achjo, asi má pravdu

No, musím souhlasit. Chtěla sem to napsat první (fňuk... :-(a to není fé-ér! :-))) ale Terka mi to vzala z úst... :-) Přesně tak - fascinuje mě že dokážeš krásným způsobem popsat věci, který mě se zdají jako naprosto samozřejmý a každodenní. Jen tak dál... Terko, nesmíš "ondrecha" (kdybys náhodou nechtěl vyzradit tvý jméno, či obvyklou přezdívku;-)) tak rozmazlovat! Dyť mu dáváš tip skoro za všechno... při posuzování jeho díla bys neměla přihlížet jen k těm tvým sympatiím k němu kvůli tomu že je mrtvej... :-))))

ondrech
18. 10. 2004
Dát tip
ale! jen mi doháníš oblíbence!!!:-)

tak to je dost dobry.na tomhle me nerusila ani tvoje obvykla horsi stylizace (asi byla lepsi :) )a napad fakt super.prijde mi ze tvoje spisovatelska sila lezi v neobvyklym popisovani obvyklejch veci.v tom ses fakt dobrej. TIP

ondrech
17. 10. 2004
Dát tip
díky mooc za tipa! Postupne na to pricházím taky(jako na to, o čem mám psát) a ty jsi mi to jenom potvrdila.

sicco
15. 10. 2004
Dát tip
Je to tak, tužtičky jsou jenom v Ikei, maj tam vlastní stát. Když si tužky vyneseš ven, tak se hned začnou ztrácet, to protože, "všude dobře, ale v Ikei nejlíp."

ondrech
15. 10. 2004
Dát tip
to ja zajímavej poznatek. Vlastěn je pravdivej, bůhví, čím to je...:-)

vesuvanka
12. 10. 2004
Dát tip
Líbí se mi.... TIP

ondrech
12. 10. 2004
Dát tip
díky moc!!!

ondrech
28. 09. 2004
Dát tip
:-)???

Empty
24. 09. 2004
Dát tip
znám.-)))***

ondrech
14. 09. 2004
Dát tip
hmmm, trochu jsem nepochopil otázku?

ulita
14. 09. 2004
Dát tip
No že když si vezmeš do parády takovej fenomén na kterej většina zabere, tak bych čekala něco víc než ubohej popis toho, co tam jezdí dělat deset tisíc lidí denně, sorry.

ondrech
14. 09. 2004
Dát tip
nechtěl jsem brát IKEU do parády....

ondrech
13. 09. 2004
Dát tip
a pak že já su kleptoman.....-)

ondrech
13. 09. 2004
Dát tip
jasně, počkám!

ulita
13. 09. 2004
Dát tip
a co jako?

_Gew_
12. 09. 2004
Dát tip
vybornyyyy :))

Dero
12. 09. 2004
Dát tip
Odklon od minimalismu, kleptománie. :o))))

Katariina
12. 09. 2004
Dát tip
A copaks málem ztratil, nebýt oné důmyslné navigace?

ondrech
12. 09. 2004
Dát tip
_Gew_ - díky moc! Dero - což o to, ale nemyslím, že su kleptoman. Karariina - sebe jsem tam málem ztratil... beatrice - :-) viz moje povídka Tužtička.:-)

chroudů
12. 09. 2004
Dát tip
jo..tužky tam chodím krást docela pravidelně:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru