sk8ergirl: No to asi ano, podle té fotografie, která tu někde visí, dokonce asi tuším, kterás z těch dvou byla :-)
Jaká fotografie?! Já vím jen o jedný, ale tam si vůbec nejsem podobná :-)...no každopádně já sem byla ta, co měla šedej kabát, a sedý široký kalhoty a seděla sem úplně vzadu...tak co, víme :-)?
sk8ergirl: Teď už ji nějak neumím najít. Kabát si nepamatuju, ale světlé dlouhé vlasy? A co žes taky nezkusila něco číst? :-)
No ty vlasy zas tak dlouhý nejsou...ale jako světlý joo :-)...eště sem měla okoro krku šátek (palestinu)...a proč sem nečetla?No já nevím, nějak se mi do toho nechtělo a navíc sem stydlivá bytost :o)
sk8ergirl: To já jsem taky stydlivá bytost, to snad bylo jasně vidět, jídlo i pití jsem si donesl vlastní a s nikým jsem se nebavil :-)
A no jo, no jo :-)...tak to my tam přišly, hned nám vnutili zcela násilně víno, pak sme pojedly nějaký brambůrky a tyčinky, no a bylo fajn...a s lidma sem se bavila, protože sem některý znala...
Jak nebyl? Mám doma diplom a čestné uznání! :-)
Takhle o sonátě referovala ADA:
http://www.ada-divadlo.wz.cz/sonata%202004%20vysl.htm
A co bych dodal já? Bylo to celkem komorní, připadalo mi to trochu jako rodinný podnik - většina lidí se navzájem znala, což ale nebyl můj případ - já tam neznal živou duši. S hodnocením poroty bych se asi úplně neztotožnil, ale tak to asi bývá. Doufám, že nadšení vydrží a trochu se to ještě rozroste, takové akce jsou potřeba.
ECHO: Cože?!...a tvé ctěné jméno?
Jej, tak to si byl ty :-)...tak to je hustý...tos mě tam určitě viděl
:-)
srha: No mně osobně se to docela líbilo...kdybych měla někoho vyzdvihnout, tak se mi hodně líbila Vlasta Bakalová a pak Miroslav Kantek...a jinak některý věci byly celkem i vtipný, hlavně teda v tý zpívaný poezii...no prostě se mi to líbilo :-)
Já tam budu (doufám), když už jsem se přihlásil :-)
Kdo z vás tam tedy napevno bude?...abych věděla po kom se dívat a kdo je náš :-)
Přišel mi program, snad se časem objeví i na webu. Je to ve wordu, takže to sem nemůžu jednoduše dostat, takže to hlavní:
JINONICKÁ PODZIMNÍ SONÁTA 2004
Přehlídku pořádají TJ Sokol Jinonice a Amatérská divadelní asociace
s grantovou podporou Hlav. města Prahy a MČ Praha 5
23. říjen 2004 * 13.30–18.30
Program
Vystoupí
v kategorii UMĚLECKÝ PŘEDNES
Markéta Charvátová
Martina Kučabová
Květa Salmonová
Vladimír Soldán
Petr Železný
v kategorii AUTORSKÝ PŘEDNES
Vlasta Bakalová
Marta Francová
Alexandra Halašová
Miroslav Kantek
Jakub Lustig
Petra Lustigová
Jan Štěpánek (to jsem já, nenapsali mi tam pseudonym :-)
v kategorii ZPÍVANÁ POEZIE
Petra Lustigová
Paul Merild
RAMAO
Zbyněk Zeman
Lektorský sbor:
PhDr. Libuše Limanová, Mgr. Luboš Šterc, PhDr. Otto Smrček, Ing. Václav Kyncl
Divadélko na ochozu, Jinonická sokolovna
Je tato akce přístupná široké veřejnosti, nebo jenom účastníkům?
já myslím, že je to pro veřejnost... já se tam půjdu určitě mrknout...
Pokud nezapomenu, přijdu taky. Díky.
Ještě by mě zajímalo v kolik hodin je začátek.
no ono už je to teď asi jedno, ale já se jich ptal, zda jsou povolené pseudonymy, a oni mi odepsali, že ano, takže jediný problém by mohl nastat, kdyby tam ta ředitelka osobně přišla...
Tak jsem se včera přihlásil. Jdete ještě někdo? :-)
sakra já na to zapomněl..:( napíšu jim.
Přihlášku možno najít zde:
http://www.ada-divadlo.wz.cz/
Prý na to byla loni nějaká děsivá recense v Respektu. Ale stejně uvažuju, že bych zkusil kategorii e. :-)
já o tom taky přemejšlím:)
Hej srho a kdepak si nakoupil?
Nakoupil jsem na tom čtení v Týnský minulé pondělí.... dala mi letáček jedna známá, která tam dorazila.... Ty tu akci znáš?
A pačemu jsi nedorazila do Týnský?:))
No tak možná proto, že o Týnský sem se dozvěděla až teď :-)
A navíc v pondělí bych to stejně nestlihla, mám dlouho školu...
Akci neznám, ale znám ADU a to divadýlko taky :-)
a:) Tak to já vůbec neznám.... a co je to za lidi?
No ada - já ti nevím, jak to vysvětlit...správně tam máš napsaný to "Amatérská divadelní asociace"...prostě je to něco, co sdružuje ametérské divadelní soubory, pořádá různé jejich festivaly a tak...některý lidi z ady třeba učí na DAMU a tak porůznu...ale sou celkem fajn, samozřejmě znám jen pár lidí odtamtud...