Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plač

07. 10. 2000
7
0
6474
Autor
Bix

kvapky buchotom odpovedajú slzám guľôčky lesklé ozdobia líca trikrát sa pýtam prečo? prečo?? prečo??? slaná ty kvapka, odpovedz
vero
11. 04. 2002
Dát tip
*

christi
23. 03. 2001
Dát tip
Ja bych si ted nejradsi poplakala, ale jelikoz mam krasnou melancholickou naladu tak nebudu...*)

Bix
15. 11. 2000
Dát tip
V tom je prave ten vtip, slzy som ponala ako nieco abstraktne, nieco v predstave a kvapkz ako ich konkrentu zobrazenie...to prirovnenie s dazdom je tam naschval, lebo mne plac vzdy pripomina plac...dazd oci...

proto
11. 11. 2000
Dát tip
_JiKo_ třeba je to logické, co když pršelo. Nebo plakala jen tak a neměla důvod. To lidi dělají. A hledají ve všem logiku

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
proto: myslím spojení kapky odpovídají slzám

proto
11. 11. 2000
Dát tip
_JiKo_: no právě, třeba venku pršelo, a zvuky těch kapek deště za oknem,(nebo jejich bušení na okno), to byla jako odpověď na její slzy. Já ale nevím, říkám "třeba". To musí vědět autorka, jak to bylo doopravdy.

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
Proto: to mě též napadlo, že venku pršelo, ale pak to v závěru trochu kazí slaná ty kvapka. Asi bych ten déšť trochu víc rozvedl. ps: říkej mi familierně JiKo :-) ps2: všude píšeš "třeba" ... já se snažím pochopit obsah básně ty ne?

proto
11. 11. 2000
Dát tip
píšu "třeba" protože nemám patent na rozum, a všechno může to být taky jinak než si myslím já, počkejme až co řekne Bix

Buch , buch . Je to správná odpověď . Jinak taky líbí . *

Prečo ? Pro to všecko !

Miroslawek
13. 10. 2000
Dát tip
Odpověď: jsem rtuť, kov ze Tvých pocitů

Bambulka
10. 10. 2000
Dát tip
ona Ti přeci odpovídá! už jenom tím, že si z Tvého oka hledá cestičku Tvými tvářemi dál a dál... už víš?

Silvinka
09. 10. 2000
Dát tip
Jeee, ja som nemyslela, že nemáš plakať, ale že slzy Ti odpoveď nedajú, iba úľavu a preto sa je treba učiť pýtať ako ďalej predovšetkým bez slzičiek :o).

Vio
09. 10. 2000
Dát tip
Prečo? Protože bez slz bys nepoznala, jak chutná smích...

Gimi
08. 10. 2000
Dát tip
Plakat je z lékařského hlediska prý zdravé.Čistí se tím slzné kanálky.Nevím,ale určitě slzy tak jako řeka odplavují všechno zlé pryč. (tip)

JiKo
08. 10. 2000
Dát tip
Jo dobré, líbí se mi akorát kvapky buchotom odpovedajú slzám - je buď nelogické anebo nechápu

Sadaf
07. 10. 2000
Dát tip
Proč?? Někdy netřeba odpovídat...je lepší se vyplakat ( kdo tvrdí, že muži nepláčou, tak lže!!!)

Marigold
07. 10. 2000
Dát tip
...hustý...víš, někdy je třeba prostě trpět, tak už to je. Když utrpení snášíš, tak rosteš, ale nesmíš podlehnout melancholii a nesmíš si v utrpení libovat. A kdo se ptá a upřímě naslouchá, ten dostává odpovědi... Ptej se dál... (tip)

x
07. 10. 2000
Dát tip
krása TIP

x
07. 10. 2000
Dát tip
krása TIP tak znovu ja tam neda¨la ten tip.-)

Silvinka
05. 10. 2000
Dát tip
neodpovie Bix, len bude tíško páliť. Nie je totiž dôležité prečo, ale ako bez sĺz...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru