Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rádkamarád

19. 10. 2004
11
1
9556
Autor
Jeheheman

Můj protest proti zvýšené početní agresivitě rýmů z kategorie pitomých:O))

 

 

 

 

Duši uši sluší

 

je to láska nebo sázka?

že kamarád Dušín

a rád

 

zastřelil se kuší

 

 

 


1 názor

Ježíš, to je proud :)) **

angelik
01. 04. 2005
Dát tip
laska - sazka:) to je vubec to nejhorsi, zbytek je aspon poslechove zajimavej:) pekna parodie, pekna:)

Rowenna
17. 03. 2005
Dát tip
no jo, já v těch dvou mám maglajs.

Rowenna
16. 03. 2005
Dát tip
checht - mě obrovsky pobavil Sobí hnusec a jeho výprodej laciných rýmů. Něco jsem tam dostala zdarma, a taky jsem to někde pod Makčou použila, rým Svratky/zvratky.

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
joo, mě taky:)) hnusí sobec:o)

:) ... mam stesti ze sem se touhle dobou tady este nevyskytovala ... :) ... patrim k nim - skoditelum tvorby:(.... barvicku sis ale vybral pekne - ta musi svitit i v noci:)....

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
jéjejé, tohle já moc rád:)) hlavně ukončení! *

Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
Tak vidíš jak sem se ti trefil do (špatného) vkusu:))))

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
aby ne, když o tom chci zrovna taky napsat:))) máme ale fakt hroznej vkus:))))

Brody
11. 12. 2004
Dát tip
Výborně žaludek zvedající. :o)

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
.. :-)

mirek
01. 11. 2004
Dát tip
:-)))*

Jeheheman
29. 10. 2004
Dát tip
To bylo snad záměrem:o)) Když napodobuješ blbost, musíš blbost napsat péťo:-) --> dík za pochvalu:)

Petr_Pan
27. 10. 2004
Dát tip
:-) jj - ale - první verš je až tajdovskej a dobrej oproti zbytku ..

Jeheheman
27. 10. 2004
Dát tip
ty to nechápeš, to je navážka do pitomých rýmovaček, zde na P. přítomných:o))) nic víc, nechce to být jakože nějak dobrý, nebo tak něco:)))

Petr_Pan
27. 10. 2004
Dát tip
neboj - prolog jsem si přečet & - pokud to bereš takhle vážně, pak Ti musím říct, že první verš se Ti tady fakt vůbec nepoved .. :-))

Zbora
23. 10. 2004
Dát tip
Ano, krásně debilní.

:o) Je to síla, řekla bílá víla Míla.

Hanca
21. 10. 2004
Dát tip
Je to dobré, kamarád Dušín ztratil smysl života, jinak by se nezabil, neměl co lidem říct, proto se zabil, neuměl být rád na světě, proto se zabil, duše má uši, asi ano slyší všechno co je kolem ní i v ní, povedená básnička a každá láska je sázka, přátelství je víc, myslím, že ano.

Hanca
21. 10. 2004
Dát tip
Nebo možná ne, ten kdo nenajde druhou polovinu nebude v životě nikdy celý, říkala to už Božena Němcová a měla pravdu!!!

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
1. Vím, kdo se loudá, máš-li čas kdo ti stráví každý špás vím, kdo jde s tebou světlem,tmou vím, kdo ti krášlí šedý svět kdo tě vrátí z hloubky zpět vím, kdo ti ruku podá svou R: Kamarád,kamarád není nestálý všechno,co ti dluží,vrátí kamarád,kamarád stojí v povzdálí když ti každý sbohem dá kamarád,kamarád s tebou utrácí když se ti tvé příjmy krátí kamarád,kamarád,ten se neztrácí ten se k tobě stále zná 2. Vím,kdo se lekne,máš-li hlad kdo ti dá svůj úsměv rád vím,pro koho ty nejsi vzduch vím,kdo tě hlídá spoustu let kdo tě vrátí z hloubky zpět vím,kdo ti vždycky hodí kruh R: Kamarád,kamarád s tebou utrácí když se ti tvé příjmy krátí kamarád,kamarád ten se neztrácí všechno,co ti dluží,vrátí je ti vlastně druhou mátí ten se k tobě stále zná kamarád.

jo!dobrý rýmy!to je na tip!

Jeheheman
19. 10. 2004
Dát tip
beatrice: láska páska zase není tak často, to spopularizovali spíš starci na chmelu dero: není divu, dík:-) Jajoch: Já taky, tady:-) a jednou jsem drsně použil vole/Noe:-) to sice není obvyklý, ale príma pitomost to jo Miroslavek: tématicky mimomísa:-) nevěřící: dobrý rýmy?:-)) a o to jde, chtěl jsem si z těch debiloidních vytvořit taky něco co by mě trochu bavilo:-)

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
vážně? rozmyslel sis to dobře? ;o)))))

jo to pobavilo,fakt jo. :)

Jeheheman
19. 10. 2004
Dát tip
Uznávaný Miroslawek: Ne:o)) Já se zase tak nežeru:o)) No prostě jsi tam dal něco lepšího z tohoto ranku abys mně převálcoval:o) Moc se mi to sice nelíbí, ale bezesporu je to určitě lepčí než většina rádkamarádů. (Omluva za mimomísu:-)

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
uz... cooo? šmankote namoutěkutě jsi mě rozesmál ;o)))))

Jeheheman
19. 10. 2004
Dát tip
Miroslawek: Dostanu pět korun!:o)))

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
Jsem se prve nedostal přes uzenáčového miroslawka - a musím tě opravit, nedal jsem to tam z nějakého válcovacího důvodu, jak mě podezíráš, nýbrž pro srandu králíkům - to je starý hit Hany Zagorové, mám v práci kolegu, ten si to pořád zpívá a mě to všude pronásleduje... ve vaně, při čištění zubů, při sexu.... a teď i tady... neuniknu...

Jeheheman
19. 10. 2004
Dát tip
jej, tak teďko jsem projevil brutální neznalost Zagorky, a přitom mám její písničky tak rád.. (ach..) třebas tu bombastickou květinovou předělávku - Ta pusa je má, ta pusa je tvá:o))) Nebo ta jak někde se starým ztratili "Klíček k milování" (maloval jsi obrázky, dlaní horkou od lásky:o))) Chudák tvůj sex, že se nechávám poroučet:o)

Miroslawek
19. 10. 2004
Dát tip
až zase příště bude výherní slosování, tak nezapomenu...

klukbuk
19. 10. 2004
Dát tip
to by byla blbá sázka

Dero
19. 10. 2004
Dát tip
A já Ti to tipnu, protože to cítím stejně! A tou barvou sis mě získal. :o) *

Jajoch
19. 10. 2004
Dát tip
Souhlas s Derem (nehledě na to, že "pitomé rýmy" občas taky používám:-) ). Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru