Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Portio ullus muliebris

17. 11. 2004
10
0
7686
Autor
ashentree

už jsem věnoval na pohled někomu blízkému v trošku abstraktnější podobě... no, blbina s jasným významem, ne až tak moc ukrytým :-) (latináře prosím o kontrolu názvu díla ;)

Některá štěnata přestanou štěkat
když je převalíš na záda
a na břicho jim nakreslíš
srdíčka
vidis vidis bratre...jaky chloupy klokan...taky ma pupik a nefi vod ceho:*)))))))))))

stene musi mit pupik dyz bylo pripojeny k mamince kurna...ironii nevidim priznavam se jen mi to prijde nekonecne miloucky a pac sem poslendi dobou ironicka az hruza tak si ponecham dojem z milouckosti:*))))))t*

ashentree
22. 11. 2004
Dát tip
vidíš, hroši, a já na to úplně zapomněl že to bývá totok připoutaný no sem byl taky ;)

ashentree
20. 11. 2004
Dát tip
až moc :-) tam to malovaný asi už spíš moc štěně nebylo, ale víš, on ten náš psí dědoušek, u něj to platí furt ;) ležící spící... hej, a kamzíci taky štěkaj přece :-)

ashentree
20. 11. 2004
Dát tip
něco na tom bude, ráno to u nás vypadá...vzájemně se v tom spánku podporujem ;) když stěží otevřeš oči a vidíš a slyšíš tohle zvíře ležící spící chrápající, to se na vstávání nedá ani pomyslet :-) se budu muset na ty kamzíky někde zeptat, abych zlepšil své biologické znalosti, naštěstí vím koho :-) (ve Vyškově je prý jeden výborný specialista, někdo mi o něm povídal na Starým dvoře v čajovně :-))

ashentree
20. 11. 2004
Dát tip
no prostě odpověz, až budeš potřebovat, však Ty víš ;) no jo, moc by se Ti líbil určitě, viděl jsem i fotku :-) tak ať se moc nesklížíš, dobrou ;)

Makča
18. 11. 2004
Dát tip
v rámci projektu kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá viz Pišta, mimochodem on je prostě nejlepší, skvělej, vyjímečnej, nekonvenční, úchvatnej, galantní (čímž plním daný slib, doufám, že počet přívlastků postačuje, v případě potřeby mohu rozšířit, ale obávám se, že pro pivo v plastikové láhvi je toto dostatečný ekvivalent:-)). * omlouvám se autorovi, ale využila jsem příhodné konstelace, taky bych to líp neřekla:-)

ashentree
18. 11. 2004
Dát tip
tak si to někde vyšeptejte nebo co ale tady takový věci prostě nemusím a dík, že ses stavila ;)

ash: Nebuď zapšklej... :)

Makča
18. 11. 2004
Dát tip
ash: tak se nezlob...

ashentree
18. 11. 2004
Dát tip
nezlobím se, su jenom zapšklej, že? :-) pokud mi to tu nezačnete nějako rozpatlávat nebudu se ani zlobit ani nebudu zapšklej...;) howgh. a psssstužtadykstym...

cup_of_tea
17. 11. 2004
Dát tip
je hezká a milá * a jednoduchá a jo jo jo

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
:-))))) *t

pro radost fajná*

to moje štěně by mě raflo... srdíčka nemá rádo, ale kostičky ano... :-)) jemné t

maia
17. 11. 2004
Dát tip
:-)

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
ona je taky strašně ironická... ale to asi nikoho nenapadne... bohužel... rozhodně díky všem! ;)

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
nenapadne ... pro mne jsi nikde ironii nenaznačil respektive jsi ji dobře zamaskoval ... ale je to podstatné? Je třeba tomu rozumět ve všech rovinách, ve kterých jsi ji rozuměl ty?

Dero
17. 11. 2004
Dát tip
No, a taky je o sebestřednosti, intrikách a pokrytectví - tak bych to cítil já, je f tom hodně.

Print
17. 11. 2004
Dát tip
:-)**

Matyjustin
17. 11. 2004
Dát tip
pěkný a výstižný (jedno z mnoha řešení :o))

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
nějak tak Dero, dík!

Mila_cik
17. 11. 2004
Dát tip
jeeeee milé..*

JiKo
17. 11. 2004
Dát tip
nejen štěňata :))

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
tak! vidím, že mě v tý latině necháte tápat samotnýho všici :-)

JiKo
17. 11. 2004
Dát tip
já znám jen kvó vádis :)

Dero
17. 11. 2004
Dát tip
Já zase in vino veritas ... :o))

V_I_Lennon
17. 11. 2004
Dát tip
toe trapný,úplně sis to u mě pohnoyl,vvoe

Mila_cik
17. 11. 2004
Dát tip
no já osobně latinsky neumím hehe...:-))

Coby odborník mohu potvrdit... :)

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
pokud vím, tak štěňata pupek nemaj, teda spíš jich maj víc, jakože fenky nejvíc úplně :-) pišta potvrdí ;)

Ashentree: Nemysli si, že Pišta potvrdí každou pitominu. Štěňata pupík mají, a to jeden jedinoucí. Neplést se struky!

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
si na toho psa vemu lupu tadyk a třeba to najdu, no... ooo jak su nevzdělanej (buuu) :-) pupek jest znakem savců, či tak něco,ni? ;)

kassiope
17. 11. 2004
Dát tip
Já taky nevěděla, že mají pupik.....je to takové to...no....:o) t*

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
yeah, saveTHEsavec, ale chrousti to určitě nemaj, to pišta potvrdí... :-)

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
No, neříkej, že by jsi chtěla taky převalit na záda, kassi :-) rozhodně díky ;)

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
"jeee, mami, složil sem básničku (už první ;))..." pišta má vlka chroust pupek a já nemám nic /úklona/ "děkuji, drahá maminko, převelice..." a může to být eště infantilnější to hledání pupku :-) /hodina filosofie/

Chrousti mají.... chrousti mají.... safra, jak to bylo? Já už si jen pamatuju, že "To je dost, že jdeš! Chrousti už budou pomalu studený!".....

ashentree
17. 11. 2004
Dát tip
(půlnoční pauze) dej si kitcat :-) pojídám fialovou krávu plněnou plastovýma jahodama že by tam i chroust někdy zakřupkal? :-)

zuzuzu
17. 11. 2004
Dát tip
hmm,,a tak nějak to možná je no.. nevim, nebavila mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru