Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Royal Shit

Výběr: chroustjazz
22. 11. 2004
2
0
6214
Autor
SilverArrow

Po fenomenálním ůspěchu mé náročné prózy Na vratech vod hajzlu I. přicházím s dvojkou, která bude doufám také řádně vyceněná. Dovolím si říct, že to je na cenu A.Radoka no ale to už nechám na vás. A opět bych rád připomenul, že ač se může zdáti dílko autobiografické, není tomu tak. Přísně totiž odděluji svou uměleckou tvorbu od soukromého života. Jde o epos, který je možno plasticky zpodobnit na inkriminovaná vrata, kam konec konců taky patří :-)a odkud také vzešel...

Dneska jsme se zesral jak kráva- už se to stát muselo

přišlo na mě totiž náhle- nějak hrozně kyselo!!!

 

Vždycky když si večer vyleju- svoji dutou palici

mám pak ráno abnormálně- řídkou stolici!!!


SilverArrow
24. 03. 2005
Dát tip
Hale kurva Pišto: Plná huba keců ale plaketa pořád nikde do prdele mi neser už do piči...

Protože seš tak špatnej básník, že nedovedeš napsat ani pořádnou sračku, no....

SilverArrow
16. 12. 2004
Dát tip
Cinky na tebe nemam!!!

Pointa nic moc, chtělo by to šťavnatější vulgarismy. Musíš se víc snažit.

SilverArrow
03. 12. 2004
Dát tip
Pišto: kde a kdy se predava ta plaketa, tuhle se neco davalo na hrade ale toasi nebude ono ze?

sice zazavízované, ale ne pro mě.... ptáš se správně, taky by mě to zajímalo... :-))

Silver: Nech se překvapit. Každopádně, ještě jí nemáš... :)

SilverArrow
30. 11. 2004
Dát tip
Pratele velice vam dekuji, cekal jsem na to opravdu dlouho a hoden to pro me znamena. Verim ze pri dukladnem studiu mych epopeji narazite na nemene vznosna dilka ktera na vas klub teprve cekaji. Dekuji S

Silver: Děkujeme. Je možné, že se dokonce staneš držitelem Zlaté plakety X... .))

tak tomu se říká pozitivní přístup... :-))

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Ano, tahle by měla být pozásluze odmněněna.

Kytí???

ano, hlásím se a souhlasím...... :-)) díky za vyčkání i když už jste nemuseli.... :-))

Ano, takhle nějak si představuji dílko do kat. X. Souhlas. Kytí? Zbora?

Jo, to je hrozně zajímavý aspekt, že někdo vědomě zapisuje takový slovní průjem. Na druhou stranu, taky to může být z nouze ctnost, že?

Jojo, to byl Vic...

SilverArrow
23. 11. 2004
Dát tip
Uz mlcim uz mlcim...

Burlador
22. 11. 2004
Dát tip
Kyselo ala Babička znělo líp.

SilverArrow
19. 11. 2004
Dát tip
To je maio jemna jazykova hra kterou nemuzes spoza hranic postrehnout...:-)

maia
19. 11. 2004
Dát tip
Skus si este trochu dvihnut svoje ego a velmi rychlo ti ho zrazim. :-)

maia
18. 11. 2004
Dát tip
Preco ako krava? Podla mna by sa tam hodilo ako vol... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru