Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbabělost

Výběr: Print
02. 12. 2004
5
0
4842

hadi slepí
mžurky zakrnělý
chordy dorzalis
pokřivený
po břiše lezou
šupiny ošoupaný
na slunci plesniví
do tmy zalézají


prsty od krys odkousané
dorostou

jedem se rány léčí
tuleň
10. 01. 2005
Dát tip
uff, je to takové zvláštní, nemůžu říct, že se mi to nelíbí, ale ani líbí vidím hady, takže avi

Fidunka
07. 01. 2005
Dát tip
Jedem? No, osobně bych to asi nezkoušela:-) Ale nechť sa páčí:-)

komedie
05. 12. 2004
Dát tip
to nepomáhá :)

pomáhá :-) koukej :-)))))

komedie
04. 12. 2004
Dát tip
tak tahle je první,co mě nechytla...ale to je asi moje vina...uvidíme příště...:)

jé :-))) přece se ti nemusí všecko líbit :-)

komedie
04. 12. 2004
Dát tip
ale tohle mě mrzí....protože normálně si u Tebe hezky počtu...a zpříjemnim den...to není "jen"kvůli Tobě...ale ne,že by vůbec nebylo...no...asi se neumimmocdobřevyjadřovat...:)

to tě nemusí mrzet, ty máš bejt veselá komedie :-)))

komedie
04. 12. 2004
Dát tip
čekanka:jo...to si myslí spouta lidí...a dokonce občas i jsem....:))))))))

no počkej, smutná komedie je protimluv :-)))))

komedie
04. 12. 2004
Dát tip
čekanka:a jak je to s Tebou...čekáš stále? :))))))

no, se mnou je to jinak, já jsem si dala čekanku, protože mě právě děsně sere čekání, úplně ho nesnášim, takže i když nikdy nečekám, připadám si stejně učekaná :-)))))

komedie
04. 12. 2004
Dát tip
ju...tak to máš problém!!!!!!!!!!!!! :))))))komedie je přezdívka která vznikla před dvěma lety...měla jsem 4stěny a v těch spoustu zábavy...teď jsem vážnější...asi je to dobře...ale občas ty depky...nic moc....:)))

na depky jsou prášky :-)

Print
30. 11. 2004
Dát tip

KayTee
30. 11. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru