Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Co je laska?"

24. 10. 2000
2
0
2792
Autor
christi

Jsem ted plna pocitu a tak se mi ted nejak dari zase psat. Dlouho jsem nic nepsala a ted se mi nejak vraci chut i napady.

Laska hreje na dusi a usmiva se, Laska zlomi srdce tve a nezepta se, Laska byva hluboka a neskryva se, Laska je i barevna a cervena se. Laska vzplane v srdci tvem znenadani, Laska jsou tisice noci milovani, Laska hladi tvou dusi bez ustani, Laska je nekonecne odrikani.
hochstapler
19. 02. 2002
Dát tip
ja nevim co napsat vazne to nevim ostatni kritiky nectu nechci byt ovlivnenej v zasade mas pravdu ale me to neoslovilo ale nenech se mnou odradit

PetrViP
17. 11. 2000
Dát tip
asi jo - já ale nemám moc rád básně o lásce - Seifert už tu jeden byl. jinak je to zase o kousek posunutý dál, to je pravda. líbí se mi tam ty předěly mezi verši. to je inovátorský, řek bych. ale jo, je to výstižný...

christi
14. 11. 2000
Dát tip
Rastin:Diky opravdu moc,pravda je,ze nejsi prvni,kdo v tom vidi pisnicku a neni to me jedine dilko,ktere je budoucim textem k pisnicce viz. basen "ON", na hudbe jiz pracuje muj kamarad,ale jeste jsem to sama neslysela.

Rastin
13. 11. 2000
Dát tip
Nezbývá mi, než souhlasit s Morganou, která zde jako první napsala kritiku. A také souhlasím s Čarodejem, který v tom vidí písničku. A já tu písničku vidím rád. Díky tomu mi také vůbec, ale vůbec, nevadí, že v 3. řádku odspoda nemá verš 4 slabičné slovo. Melodie je silná a mnohdy jí na slabikách nezáleží. Jen tak dál.

christi
04. 11. 2000
Dát tip
Drahy priteli, diky moc, snad jen co znamena to m. za kazdou tvou kritikou?Martin snad nebo Marek?

Prokletí
04. 11. 2000
Dát tip
Martin? řekněme .. u mých děl dávám i příkmení, ju? m.

Prokletí
02. 11. 2000
Dát tip
*Co je láska? 1. prosím moc o velké L, Láska si ho zaslouží ... nedopsatlené téma, Láska má nekonečně mnoho tváří, hlasů a podob ... není na světě nikdo schopná ji popsat ... a to je myslím moc dobře ... a protože píšeš o Lásce, dáme Ti T... zkušej dál jak můžeš m.

christi
30. 10. 2000
Dát tip
Mily Carodeji,ackoliv moje basne o tom zdaleka tak nevypovidaji,jsem vlastne velky optimista,zrejme tu pisnicku v tom vidis proto, ze se v celem dile odrazi dve tvare me povahy.Diky moc.

christi
30. 10. 2000
Dát tip
Srposi budu se snazit, dekuji za uznani, rada si prectu i tve prace.

JiKo
30. 10. 2000
Dát tip
Možná bych to opakování Láska .. vytknul před závorku .. je toho dost jinak je to dobré až na 3. řádek odspoda chtělo to 4 slabičné slovo

christi
30. 10. 2000
Dát tip
JiKo:Ano mozna mas pravdu,ale menit uz se mi to nechce,rika se ze prvni myslenka byva nejlepsi,proto sve prace nikdy nepredelavam.Diky.

Carodej
28. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle se opravdu povedlo. Sice mám pocit,že v tom pořád vidím písničku, jako by sis své básně při psaní zpívala, nicméně tohle je za tip:o)

srpos
28. 10. 2000
Dát tip
Cau Christi!Tvuj styl se mi velice líbí,protoze (ted se prosím neuraž) velice podobá tomu mému.Pokračuj dál se stejnou chutí,smyslem a citem.

Morgana
24. 10. 2000
Dát tip
svata pravda...

pampelin
24. 10. 2000
Dát tip
diakritika pravda trošku chybí(všimni si jak je to pěkné-ěščřžýáůóý. ty háčky jsou jako takové stulené čárky:-)) ) ale jinak.....jo,zaujalas´mě:-))

christi
24. 10. 2000
Dát tip
Dekuji moc, uz na te diakritice pracuji.Christi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru