Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MOUCHA

04. 01. 2005
1
0
1243
Autor
zhowadilec

Když jsem se jednoho dne ráno probudil, s hrůzou jsem zjistil, že se nemůžu ani hnout...

 Když jsem se jednoho dne ráno probudil, s hrůzou jsem zjistil, že se nemůžu ani hnout. Byl jsem celý ztuhlý, připadal jsem si jako ochrnutý. Necítil jsem ruce ani nohy. A co hůř, nemohl jsem ani zavřít oči, abych spal dál. Tak jsme tam ležel a zíral do stropu. 

 Najednou se otevřely dveře a dovnitř vběhl obrovský černý pes a ukousl mi ucho. Celkem mě to nasralo, ale nenadělal jsem nic, poněvadž jsem se nemohl hýbat. Necítil jsem žádnou bolest, což mě celkem překvapilo. Pak se pro změnu otevřelo okno a dovnitř vletěla moucha. Sedla si mi na špičku nosu a zůstala tam asi 2-3 hodiny. Svědilo to fakt kurevsky, ale nemohl jsem ji odehnat, protože jsem se nemohl hýbat. Po dvou až třech hodinách se zvedla a odletěla. V zápětí se však vrátila a kroužila mi těsně nad hlavou. Pak se mi vysrala do oka a já jsem se vzbudil doopravdy. 

 S hrůzou jsem zjistil, že se nemůžu ani hnout. Byl jsem celý ztuhlý, připadal jsem si jako ochrnutý. Necítil jsem ani ruce, ani nohy. A co hůř, nemohl jsem ani zavřít oči, abych spal dál. Najednou se otevřely dveře a dovnitř vešel primář. Řekl mi, že jsem po těžké autonehodě ochrnul a do  konce života se nebudu hýbat. V tom se otevřelo okno, dovnitř vletěla moucha a vysrala se mi do oka. Primář si prohrábl plnovous a odešel.


Ružbach
09. 01. 2005
Dát tip
10 bodov za tu lehkost ten styl 10 bodov za humor 10 bodov za to, čoho je tento autor priam olympskou ukážkou - originalita a aby som nezabudol, samozrejme tip

chicoria
06. 01. 2005
Dát tip
Mno ehm, jak povzbuzující.

nadik_k
04. 01. 2005
Dát tip
ze začátku...to je podobné Kafkovi...jinak je to krutě reálné...až teda na to, že jsem neviděla mouchu srát...to ale neznamená, že to nedělá, že :-D

LaSis
04. 01. 2005
Dát tip
drsné, ale dobrá paralela s tou mouchou

wazzup
04. 01. 2005
Dát tip
krutý.. ale moc se mi to nelíbilo

Vespa
04. 01. 2005
Dát tip
Já nevim... o co ses to jako pokoušel? Něco je v tom docela ucházející, ale něčemu by ses měl v takovejch "literárních" útvarech vyhejbat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru