Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JOSEF

Výběr: Ružbach
08. 01. 2005
3
0
1242
Autor
zhowadilec

V jednom nejmenovaném kostele se konala mše. Jenže se stala taková nepříjemná věc...

 V jednom nejmenovaném kostele se konala mše. Jenže se stala taková nepříjemná věc: farář umřel přímo vprostřed kázání. Ministranti ho naložili na nosítka a vynesli ven. Položili jej za kostel a zavolali jeho bratra. Shodou okolností to byl také farář, takže pokračoval v kázání svého zesnulého sourozence.

 Ale co se nestalo – dostal srdeční záchvat a zhynul na stejném místě jako jeho bratr. Přiběhli ministranti, naložili ho na nosítka a vynesli za kostel. Zavolali tedy jeho syna. Sice nebyl farář, ale vydával se za něj a tak pokračoval v kázání svého otce a strýce.

 Jeden z přítomných věřících ovšem onoho podvodníka prokoukl. Se slovy „Ty svině!“ jej zaškrtil přímo  na oltáři. Ministranti vynesli mrtvolu za kostel a zavolali policii.

 Přijela policejní hlídka a přivezla nového faráře. Ten dokončil mši a při cestě domů ho za kostelem zavraždil Josef.


to se asi bůh nasral...

ocot
09. 04. 2005
Dát tip
prichod josefa, bol v skutku osviezujuci

Gonsales
11. 01. 2005
Dát tip
masakr v jednom nejmenovanem kostele;)

Ružbach
09. 01. 2005
Dát tip
jedna z nejlepších minipovídek na tomto serveru a všeobecně jedna z nejvtipnejších a nejdivnejších prací jaké jsem četl (s výnimkou poviedok mojich a pár mojich priateľov) takže rozhodně tip a odporúčania :)

Motyl85
09. 01. 2005
Dát tip
stoji to zato>najma jozef :) to je ono trochu mi to pripomina ruzbach tvoje o plachych pelikanoch

Batty
08. 01. 2005
Dát tip
tak tomu říkám mazets, T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru