Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loreta revu v Malostranské Besedě

27. 01. 2005
0
0
4690
Autor
drfaust

Loreta revue servru www.totem.cz.

 

 

 

 

Vážení písmáci dovoluji si Vás pozvat na další pravidelný večer s Loreta revue
do Malostranské besedy na tuto neděli 30. 1. od 19 h.

 

V programu vystoupí:

 

Taneční škola Ivy Hessové: indický tanec Katak,

 

skupina ZaobZor: housle – didgeridoo,

 

a Nedělní divadlo se svými improvizacemi.

 

Dále budete mít možnost slyšet poezii autorů publikujících na servru www.totem.cz.
Básně autora zkrveživ/nnn přečte drfaust, ostatní vybrané herci Nedělního divadla.
Všichni jste srdečně zváni. Vstupné je 50kč.

 

 

http://www.mujweb.cz/kultura/Emil_Bok/loreta-30-01-05.pdf - nějak mi ndeochází proč ten odkaz nefunguje, ale budiž...:)(:



zkrveživ
28. 01. 2005
Dát tip
uvažuju

No, já už si toho všimla na totemu, hudební a poetická část vypadá zajímavě...jen se o mě teď pokouší chřipka, tak nevím...

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Ten letáček tam doopravdy máme hledat? ...ale to je na hrozně dlouhóó :o)))´ Vypadá to zajímavě...hlavně kombinace housle – didgeridoo by mě opravdu zajímala. Uvidim časově. Díky.

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip
no já se picnu:))) děkuju:)) a bude i ta druhá stránka?:)

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip
děkuju!!!!! já jsem dneska fakt nějak mimo.... nic se mi nedaří...:(())

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip
Já posílám avi. Výše je brožurka, kterou pro malostrnakou besedu připravil... tyto a ještě mnohé další texty uslyšíte... v podání mém a nedělního divadla...

drfaust
27. 01. 2005
Dát tip
Já jsem za to v Praze ale mimo:)))

děkuji mnohokrát za avi, vypadá to velmi zajímavě, ale bohužel již cosi neodkladného mám, tak snad příště :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru