Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Take a free ride

Výběr: absurd
31. 01. 2005
7
0
3164
Autor
45rpm

Jsem jako pětikoruna, co se zrovna postavila na hranu.

V.A. stál na kamenném zábradlí kamenného mostu. Nakláněl se dopředu a dozadu. Doufal, že foukne vítr a svrhne ho na tu správnou stranu.

Doufal, že tenhle problém zase vyřeší někdo jinej.

 

Díval jsem se na toho idiota....

Nemluv tak, okřikla ho H.

Jo. Promiň. Koukal jsem na něj, jak se snaží trefit nějakou mincí do automatu na čokoládový tyčinky. Netrefil se ani jednou. Mince padaly na zem, on je sbíral a zkoušel to dál. Přišel jsem si v tu chvíli jako bůh. Stál jsem na schodech a viděl pode mnou toho človíčka jak se snaží prát se životem, přitom taková blbost, že jo, čokoláda. Odešel jsem.

 

V.A. stál na kamenným zábradlí kamennýho mostu a doufal, že foukne vítr nebo přijde někdo a strčí do něj. Doufal, že tenhle problém za něj vyřeší zase někdo jinej.


Taky bych potřebovala vyřešit pár věcí. Ať foukne do mých zad. Nějaká lokomotiva. Co k textu: nedá se poznat, jestli je to dobrý nebo ne. Skončí to otázkou v nás - čtenářích. Takže odhazuji dílo a zaměřuju na sebe, což je taky vidět na první větě. Ale i takový šťouchanec je fajn.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
to je až filosofický a dělá to každej jenom o tom neví

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
I ty filozofe.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
znáš mě

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Je možný, že tomu rozumim??? Žeby sis mě vycvičil? :o)

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
Cvičená vosička?

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Hrozivá představa, že :o)

no vypada to ze si dneska prectu vsechny tvoje veci...libi. tip

absurd
12. 02. 2005
Dát tip
***!

Helga
07. 02. 2005
Dát tip
tohle je už moc. Jako že jsem o tom asi málo přemýšlela.

ysalamiri
07. 02. 2005
Dát tip
*

klipeto
04. 02. 2005
Dát tip
t*

45rpm
04. 02. 2005
Dát tip
Čteš to vůbec?

klipeto
04. 02. 2005
Dát tip
jo, čtu, nedávám tipy věcem, co nečtu :)

45rpm
04. 02. 2005
Dát tip
Tak jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru