Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Milovani"

11. 11. 2000
2
0
3143
Autor
christi

Mozna lacina romantika,ale pro me stale zajimave tema k psani a myslim, ze nejenom pro me. Jenze vsichni jste vlastne romantici...

Milovat je na tebe se smat, Milovat je s tebou usinat, Milovat je umet Lasku dat, Milovat je vedle tebe stat, Milovat je o tebe se bat, Milovat je srdce malovat, Milovat je s zivotem se prat.
Carodej
03. 03. 2001
Dát tip
A zrovna tohle mne dostalo tak nějak přímo pod kůži. Někdy může mít jednoduchá báseň ohromující dopad. Tohle je za tip. Můj vlastní, hezky malovaný.*!

christi
03. 03. 2001
Dát tip
Carodeji carodejny diky))

Mámalibor
16. 11. 2000
Dát tip
MMMMMMMMM jjjjjjjj ttttttttt

Merle
13. 11. 2000
Dát tip
jiko :-))))))))))))))))))))))))))) dostal si mě

christi
13. 11. 2000
Dát tip
Ok Dani budu si to pamatovat))Diky)

Jákob
12. 11. 2000
Dát tip
hezký a přidal bych pár řádků

Dani
12. 11. 2000
Dát tip
prilis strucny a ta forma noooooo, ehmmmm.... sorry ale taky si myslim ze bylo lip, a tu mou stalou kritiku lacine romantiky neber tak vazne, romantiku je tu opravdu vetsina a temer kazdej pise o lasce, ale kazdej jinak a proste lacina romantika pro me znamena ne moc zdarile vyjadreni dejme tomu citu a hlavne ne moc originalni ale asi je to na delsi debatu takze snad nekdy:o)) jinak myslim ze se vsichni shodnem na tom ze laska je jednou z nejdulezitejsich veci a taky nejkrasnejsich veci v lidskym zivote a je treba o tom psat:o))

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
Milovat bych asi vytknul před závorku ... Nejsem si jist dostatečností popisu co je to milovat ..

Albireo
11. 11. 2000
Dát tip
Christi, už jsi napsala hezčí věci.

christi
11. 11. 2000
Dát tip
JiKo:Ja si nikdy nebudu jista.

christi
11. 11. 2000
Dát tip
Albi:Tak uz to byva,ale diky.

J
11. 11. 2000
Dát tip
JiKo, můj první virtuální příteli, Kde všude a co všechno se dá vytýkat co je to milovat? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru