Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BARBAROVA ODPOVĚDNA V.

16. 03. 2005
0
1
2592
Autor
Barbar

16.03.2005 Barbar_Pepé kolik očí má helenka vondráčková zkřížená s majklem džeksnem?? kolik uší má džorž buš zkřížený s hitlerem?? \"A kdo za to může?\"

Pominu-li gramatiku a budu-li vycházet z faktických otázek, je řešení dost nabíledni.

 

Pitomci vzešlí ze skřížení H.V. a M.J. budou mít zcela jistě rozdílný počet očí a to podle pohlaví. HELENKY budou mít spoustu očí a nejvíc na punčoškách. Nicméně pokud budou po rodičích, při plastických operacích se jejich počet upřesní.

 

Jirka s Ádou nemůžou mít potomečky, neboť se nezachoval dostačně zachovalý genetický materiál po Ádovi. Další problém by nastal v přesvědčování Helenky, aby odnosila plot těch dvou do porodu a M.J. by to nosit nemohl, protože jeho plastiky byly zaměřeny blbým směrem.

 

MŮŽOU ZA TO GENETICI A PLASTIKOVÝ CHIRURGOVÉ 

 

Ptejte se mne na co chcete, vždycky odpovím na něco jinýho. BARBAR :-)

nopopups();


1 názor

Marcela.K.
09. 09. 2007
Dát tip
...jasně, jinak bys nenarazil na můj plot ;-)))

Barbar
17. 03. 2005
Dát tip
Náhody se nedějí. ani náhodou..... :-))))

Barbar
16. 03. 2005
Dát tip
Jé, to měli být pOtomci

Barbar
16. 03. 2005
Dát tip
avi

Kandelabr
16. 03. 2005
Dát tip
hehe, líbí se mi představa HV jak nosí devět měsíců plot :) jenom aby to nebyl komplot.a pitomci jsou taky dobří. takže nejvtipnější mi příjdou ty věci, které jsou tam asi náhodně :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru