Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám sa rád

26. 03. 2005
15
6
5009
Autor
obluda

"Ahoj zlatko," privítal som svoje dievča a obtrel som svoje pery o jej líce.
"Kde je Maťa a Igor, nemali prísť s tebou?"
Od istého času s ňou nedokážem byť sám. Potrebujem pri sebe ľudí, cez ktorých filtrujem nervozitu. Byť len s ňou je pre mňa horor. Štve ma na nej všetko. Keď sa smeje, mám pocit, že je pribrzdená. Keď je vážna je to ešte horšie. Vyzerá ako smrtka. Neznášam, keď opravuje moje gramatické chyby: "Áno zlato, chápem tomu." - "Miláčik, nehovorí sa chápem tomu. Hovorí sa chápem to alebo rozumiem tomu. Už si to zapamätaj!" A ty si zapamätaj, že ak mi to ešte raz povieš tak ťa nakopem.

"Už sú v meste. O pol hodinku sa máme stretnúť na kurtoch," usmiala sa, chytila ma za ruku a šli sme.
"Čo nič nevravíš? Stalo sa niečo?", spýtala sa ma s neskrývaným záujmom.
"Nie, len som trochu unavený. Ten tenis ma preberie."
Zlý na ňu byť nechcem. Ona zato nemôže. Ja som ten blbec, ktorý je mäkký skončiť to. Vlastne som sa definitívne rozhodol už  pred pár týždňami ale čakám na vhodnú príležitosť. Je to začarovaný kruh. Chcem sa o tom porozprávať, ale vždy je tu tretia(štvrtá, piata) osoba. Keď sme sami, tiež sa to nedá. Vtedy sa musím sústrediť na sebakontrolu.
"Ako sa rozdelíme? Chalani proti babám?," spýtala sa Maťa.
Bolo mi to šumafuk. Mal som jedinú podmienku. Nechcel som byť so svojou "láskou." Igor to vedel a mal to zariadiť. Dievčatá si verili a chceli byť spolu. Super. Naposledy sme ich rozbili dvakrát šesť jedna. Potom sa odpratali z kurtu. Vyhrať nad ženskými, ja viem, veľká frajerina to nie je, ale potom, čo nám nahovorili som mal naozaj radosť. Vraj chodili pár rokov na tenis a celkom im to ide. Ja som raketu držal v ruke druhýkrát. A prvýkrát som imitoval Petra Nagya. Všimol som si, že Monika nevie prehrávať. Keď sa jej nedarí, je podráždená a vrčí. Vďaka tomu som podal nadľudský výkon. Škoda, že som tento talent v sebe objavil až teraz. Celý svet sa mohol tešiť na nervydrásajúce zápasy medzi mnou a Agassim.
"Baby, neni to s vami bohviečo," bol som vo vytržení a smial som sa im viac-menej nahlas.
"Miláčik, nevraví sa neni ale nie je."
Krava! Mala šťastie, že bola v dostatočnej vzdialenosti a na druhej strane kurtu.

Tenis som začal milovať. Bol to jediný spôsob ako ju nasrať a zároveň v tom byť nevinne. V úplne poslednej fáze som sa na tenis tešil viac ako na sex. Ten som s ňou mohol praktizovať iba zozadu. Nemohol som sa pritom na ňu pozerať. Veľmi to prežívala. Tvárila sa, akoby som ju nepichal kokotom, ale nožom.

"Prehrali ste a porazený platí! Takže ideme na tequilu! A ty drahá, nemrač sa a utri si z pusy penu. Nepristane ti to," naozaj som sa bavil.
Nakoniec som sa nechal pozvať na tri pivá, čo nebolo veľmi galantné, ale viac pretvárky by som nezvládol. Po chvíli som začal mať podivné myšlienky. Pravdepodobne to spôsobil hlad, slnečné lúče a pivá, ktorých som nakoniec vypil päť. Začalo mi jej byť ľúto. Zaľúbila sa do hnusnej, bezcharakternej kurvy. Ak je vo mne kúsok chlapa tak to dnes ukončím - rytiersky sľub v mojom podaní znel trochu smiešne. Po chvíli mi napadlo niečo lepšie, dokonca ma to vydesilo - kým sa s ňou nerozídem, nebudem piť. Takéto podmienky u mňa fungovali od detstva - kým neupraceš - počítač nepustíš
; kým sa nenaučíš - nemasturbuješ. Kruté, ale vždy to zabralo.

Odprevadil som ju na stanicu.
"Autobus je tu. Musím bežať. Čau zlato a nabudúce porazíme my vás," povedala, dala mi pusu a chystala sa nastúpiť.
Chytil som ju za ruku.
"Zlatko, musím sa s tebou porozprávať. Veď o pol hodinu ide ďalší, nie?"
            Autobus odišiel a na lavičke pri nástupišti číslo dvanásť sme zostali len my.
"Tak o čo ide?" povedala čudným hlasom, akoby tušila o čo ide.
Nevedel som ako začať.
"Už ma nemáš rád, čo?" povedala po chvíľke mlčania a uľahčila mi pozíciu.

Pozeral som do zeme. Nechápal som prečo ale nakoniec zo mňa vyšla úplná hovadina:
"Mám. Prečo by som ťa nemal rád? Chcel som ti len povedať, že by sme spolu mali tráviť viac času. Vieš, len ty a ja.," dal som jej pusu a vydržal som s debilným sileným úsmevom na tvári, až kým neodišla.

"Som kokot," skonštatoval som hľadiac na odchádzajúci autobus, v ktorom sedel môj nervový uzol. A zamieril som k najbližšej krčme...

 

 

 


6 názorů

Barman
14. 10. 2007
Dát tip
Vynikající, co napsat víc? Nic, jen vynikající

obluda
07. 07. 2007
Dát tip
povedat, co si myslim, je niekedy samovrazda:) ..preto to treba zvazit, lebo je to balansovanie na tenkom lade a uprimnost moze urobit viac skody aok uzitku obom stranam ale konkretne k tejto poviedke - dajme tomu, ze sa mi nieco podobne stalo s tym rozdielom, ze na tej stanici som skutocne povedal, co som chcel a the end.

dazdozienka
07. 07. 2007
Dát tip
sak..to je na xlapox fascinujuce, ked povie rovno co si mysli a nekruti sa dokola jak zenska a ked si nenexa skakat po hlave sak kde sme?!;]

obluda
06. 07. 2007
Dát tip
ja som byval populista, vravel som, co sa babam paci... pomaly sa z toho dostavam:)

dazdozienka
06. 07. 2007
Dát tip
matko zem cim viac ta citam tym viac som paranoidna;] to xlapi nevravia co si myslia???;p

zlyvkus
20. 04. 2007
Dát tip
kus sa dal predpokladat zaver ale fajne to je:)

Uhlie
24. 12. 2005
Dát tip
dobre *

perfekt...lepšie som dnes nečítal*(a asi aj dlho čítať nebudem)

Ariela
09. 09. 2005
Dát tip
skvele, zabavne, osviezujuce :)))) *

obluda
10. 04. 2005
Dát tip
nesk6r.. :)) potesil si ma...

Botisha
28. 03. 2005
Dát tip
xixixi, boze, to mi pripomenulo leto, ked mi kamos nieco podobne rozpraval na lavicke... nebola to nahodou ta ista?? Za milu zhodu davam tipa ;))

obluda
28. 03. 2005
Dát tip
tak konecne mam pocit ze pisem naozaj zo zivota... risiak, Botishka - uprimne vam dakujem

Morun
28. 03. 2005
Dát tip
Že píšeš jako život? Pche...ten by se mohl od tebe učit. Napiš mi tvé ICQ...

obluda
27. 03. 2005
Dát tip
chalani, ste ma potesili.. :) diky

obluda
27. 03. 2005
Dát tip
ale som zabudol dat avizo :)

lumir
27. 03. 2005
Dát tip
dost dobre......

obluda
27. 03. 2005
Dát tip
lumir diky, risiak tebe tiez vdak, ale zacinam mat z teba strach :))

Griff
26. 03. 2005
Dát tip
...parááááda. Rozhodně t** ...ale som sa pobavil. :~)))

wedle_vazy
26. 03. 2005
Dát tip
t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru